h1

yakın

7 Haziran, 2006

mangano
Ben geleceği hazırlıyorum hep. Planlıyorum, saklıyorum. Ama o geleceği pek yaşamıyorum.

Şimdi o geleceği yaşayalım diyorum. Örneğin, önümüzdeki günlerde neler var, bir bakalım:
21'inde Mavi-Çınar düğününe gideceğiz, en uzun günden hatırlayabilirsiniz.
P.Mağden'in duruşması ne oldu, bugündü galiba, yarınsa gidebiliriz.
Cuma Violent Femmes var, Cumartesi de Morrissey. Yalnız aynı gün Hamburg'da Arjantin Büyükelçiliği'nin özel davetine gitmek de lazım, yani Fildişi maçına. Yoksa çok ayıp olur.

İyi planlamak lazım. Ama hepsinden öte yaşamak lazım. di mi San Stefano, ne diyorsun?

Bir Cevap Yazın

