h1

M.G.D., bi heycan bi heycan

9 Haziran, 2006

Gelişin ertesinden:

Market dönüşü, bizim taksi dolmuşlardan (ben dolmuş derim onlara da alışkın olmayanlar hep taksi dolmuş der) birinin başında olay var gibi. Şoförün kapısı önünde bir adam hırpalıyor şoförü. Sonra kapıyı çarpıp bekleşen halkın yanına doğru gidiyor. Şoför patinajla kalkıyor, 20-30 metre ileride duruyor. Araba ilerleyince görülüyor, diğer tarafta yerde yaşlı bir kadın var, çevredekiler yardım ediyor, çantası, torbaları, terlikleri yerde dağılmış. Yani şoför kadın inerken erken hareket etmiş, kadın düşmüş, bunun üzerine etraftan şoförün üzerine yürümüşler. Şoför iniyor, elinde maçlara götürülen cinsten bir 30 santimlik bıçak, kalabalığa doğru gidiyor, ama ne yapacağını bilemez şekilde dönüyor arabasına. Sonra karşıdan gelen dolmuşu görüp karşısına çıkıyor, öbür şoföre “bak bana bıçakla saldırdılar” diyor. O araba da dururken ilki diğerinden aldığı kuvvetle yine kalabalığa doğru yürüyor bıçakla. En heyecanlı kısımda noktalayacağım ama gerisini seyretmedim. Yorgundum, zaten o durumda itişilir, bağrılınır ama birşey olmaz. Seyredip napçam zaten.

Biraz ileride paten pistinin yanından geçerken
– Birşey rica edebilir miyim? Bir milyonun var mı ya? Şarap alcaz da. Bütün gün burada kaydık, şimdi içelim diyorduk (iyi de bana da bir tirad bıraksan). Birgün senin de ihtiyacın olur belki, biz de sana veririz (damarıma basıyorsun, hiç gerek yoktu, ben zaten ikna olmuştum). Sağol be.

Ya, bi’ durun ya. Ben daha yeni geldim, alışkın değilim, yavaş yavaş gelin, rica ederim.

Bir Cevap Yazın

