h1

Martin Guerre’in Dönüşü, Bir Tat

12 Haziran, 2006

Januzs Miller

10 gün filan geçti gerçi ama yazayım, maksat içimde kalmasın. Havaalanında veya sonraki günlerde bazen bir his oluyor. Artık alıştığım, çok da duymadığım bir his ama eğer uçakta biriyle muhabbet etmişsem ve inişte onu bekleyen kişiler varsa yine akın ediyor. Bunun şarkısını da yapmışlar aslında, pek anlatmaya gerek yok:

Fakat ne yazık ki sokak boştu…, gibi, veya

Please don't bother tryin' to find her
She's not there…

En etkileyicileri Nazım Hikmet'in şiiri ama, Yeni Türkü'nün eski dönemlerinde şarkı yaptığı:

altı kadın vardı demir kapının önünde..
altı kadından biri sen değildin amma
beşyüz erkekten biri bendim…

Bu mudur diyesim geliyor böyle durumlarda. Hep de etraftan biri budur diye karşılık veriyor. Hayır, sonra Roland Garros'u filan kazanacağım, maçtan sonra o çok duygusal anda tribüne çıkıp kime sarılacağım?

Zombies'ten She's not there, buyrun.

not: bu kızı seviyorum ben. henüz kim olduğunu bilmesem de.

7 yorum

  1. cesitli durumlar icin sarilacak kisiler listesi var mi?
    Blogda link koydum, herkes bu buyuden yararlansin diye, tercih ettiginiz ozel bir isim?
    xx


  2. yazdim.. cvp!


  3. Çeşitli durumlar için sarılacak kişiler listesi yok. Ben önce en önemlileri olarak RG’u kazanırsam sarılacaklar listesini çözeyim dedim. Bu Oscar’ı alırsam teşekkür edecekler listesinden bile önemli. Çok duygusal bir an çünkü. Son oyunu da kazanıp maçı alıyorsun. Sonra kendini yere atıyorsun, kort alkıştan inliyor, kalkıp her tarafa selam veriyorsun, sonra da çeşitli demirlere, insanın omuzlarına filan basıp akrobatik hareketlerle tribüne çıkıyorsun. O anda yakın kişiler lazım, di mi sarılacak? Bana öyle geliyor ki ben parayla adam tutacağım bunun için.

    Ümran, evet okudum. Gerçi bir daha okusam iyi olacak anlamak için.


  4. lizzle, isim sorusuna cevap vermeyi unutmuşum. Saint demişsin, iyidir, yeterlidir. Büyü yorumundan etkilendim gerçekten.


  5. okuz altinda buza arayasin diye yazmadim, super bir temenniydi arkadasim, sagol diye yazdim, okumana gerek yok aha da ozeti budur!


  6. yok, buzağı aramadım, gerçi severim buzağıları. Başta yazdım cevap derken neyi kastettiğini anlamamıştım. Anlamadım diye yazarken anladım. O anda hızlıca okuyup yazdıklarımı değiştirdim. O yüzden tekrar okuyayım demiştim. Okumama gerek varmış bence, özeti yetmez. Kendisi çok daha güzel özetinden.


  7. 🙂
    xx



Bir Cevap Yazın

