h1

1 ay öncesi

28 Haziran, 2006

Öldürmem gereken bir kuş var.

Ne?

Öldürmem gereken bir kuş var. Hergece 4:30’la 5 arasında ötmeye başlıyor penceremin dibinde.

Hergece aynı kuş olduğunu nereden biliyorsun?

O kadar belirgin bir ötüşü var ki. Cik cik cik ciiik, cik cik ciik, cik ciik. 8 9’luk aksak ritmde sanki. Başka hiçbir kuş onun gibi ötemez. Hem aynı kuşun ya geçen yıl Mayıs’ta ya da Eylül’de yine burada aynı şekilde öttüğüne eminim.

Yok artık.

– Tabi canım, niye olmasın? Aynı rotayı izliyordur her yıl. Öyle şeyler duymadın mı?

Her yıl gelip senin pencereni mi buluyor yani?

Aslında pek benim pencereme konmuyor. Onu ses açısından demiştim. Birkaç gece çıkıp baktım, bizim arkadaki dar aralıktan geçen elektrik tellerine konuyor.

Senin pencerene yakın mı çok?

20-30 metre vardır. Ama bu kuşun sesi çınlıyor etrafta. Sadece benim odam değil, evin her yerinden duyuluyor.

Ne yapacaksın peki?

Bilmem, profesyonel birini arayacağım sanırım. Öyle parayla kuş öldüren birileri var mıdır ki? Aslında niye olmasın ki, ihtiyaç varsa di mi?

Doğu tarafindaki ara sokaklara bir gir bakalım. Birşey mi arıyorsun diyen olursa fısıldarsın, belki bir şey çıkar. Yalnız, bir şey mi arıyorsun yakışıklı diyenlere yaklaşma:)

Yoksa internetten bir sapan mı alsam diyorum…

Sen canisin biliyor musun…

Ya niye anlamıyorsun, bu kuş peşimde diyorum. Beni uyutmamak için elinden geleni yapıyor. Hem uykumu almam insanlık için daha hayırlı olur, insanlara iyi davranırım, üretirim. Benim vakit kazanıp insanlık için hayırlı şeyler yapmam mı önemli basit bir kuşun canı mı önemli?

– Ben gidiyorum diyorum, başka birşey demiyorum.

5 yorum

  1. Selam 🙂

    Bende de var iki tane bundan.. Bi de yavruladılar…Şimdi koro halindeler..

    Erken davranmazsan böyle olur…

    Şimdi yavrularına bağışlıyorum onları. 😉


  2. Ece, sen benim tanıdığım Ece misin gerçekten? Öyleyse çok sevindim.
    Aslında onları mantar ve krema ile fırına süreceksin, offf offf. Şaka şaka, kuş yemem ben.


  3. Evet,o Ece’yim 🙂

    Ben de yemem ama ne yaparsın işte hayat bazen adama neler yaptırıyor..:P


  4. haha, ne biliyorsun, belki benim çok yakınım olan başka bir ece daha var:) yok yok, çok sevindim kaybolup gitmediğine.


  5. failure to launch’taki olayin aynisi bu yauu ehehe


  6. failure to launch nedir ya.. bir film mi.. kesinlikle benden çekmişlerdir, söyleyeyim. hem benim bu davam ya eylül’den ya geçen yıl mayıs’tan beri sürüyor.



Bir Cevap Yazın

