h1

The truth is I never left you

30 Haziran, 2006

argentina in tears

Maç bitiminde ekranda ağlayan Cambiasso’nun görüntüsü varken Okay Karacan: “Biz futbolu seviyoruz. Ekran karşısında sizler futbolu seviyorsunuz. Ama bu gözyaşları yürek burkuyor”. Ya ekran karşısında gözyaşlarını tutamayanlar?..DK, kendisini seyretmek için gösterdiğim çabaya layık olamadı. Yürek burkulmasından doğan sakatlık nedeniyle 2-3 yıl sahalardan uzak kalayım diyorum.

arg-camb

edit: Pekerman was asked why he didn’t put in 19-year-old phenom Lionel Messi, who had played well in the first round, and he said the timing wasn’t right. ”I don’t regret anything,” he said.

Several Argentine players were in tears afterward.

”We left our lives on the field, and this really hurts,” said forward Carlos Tevez, who was in tears after the match.

Added Hernan Crespo: “All the match I thought we’d win. I never for a minute thought they’d eliminate us. I feel tremendous pain, but at the same time pride for all we did here. It’s just a shame one of these teams had to lose.’

3 yorum

  1. evet evet uzak kalmak lazım.. en az 3 yıl.. önümüzdeki avrupa kupasında mümkünse afrikada tatil yapıyor olmak gerek.. malum sekizlinin 6’sı avrupalı..

    ben de üzgünüm sizin gibi..


  2. DK nedir diye bir anda kafamda düşünceler uçuştu? Donkey Kong? Yok canım ne alakası var dedim. Dirk Kuyt? O da alakasız dedim.

    Beş dakika sonra jeton düştü.


  3. Bu futbol benim ruhumda yaralar açtı ya, Dreamsact. Çok güvendiğim bir yönetmenin ticari sularda yüzdüğünü görmek gibi birşey. İspanya tüm maçı tek bir pozisyona girmeden tamamlıyor. Arjantin-Almanya oynuyor, kupanın en ofansif iki takımı, ilk devre tek bir pozisyon yok. Sorun takımlardan çok yeni dünya futbolu diye düşünmeye başladım.

    DK, anlaşılır, Oryantal Star’ı filan kastettiğimi sanan olmaz, di mi, diye düşünmüştüm ben de yazarken:) Ben ki çok yaparım böyle anlayışsızlıkları, yine de güldüm istemeden.



Bir Cevap Yazın

