h1

anket

7 Temmuz, 2006

thief

Birkaç gün yokluğumda size hoş bir konu bırakayım dedim. Bir süredir yapmayı düşündüğüm birşey. Bir anket.

Anketlerin çoğu saçma gelir bana. Bir süre önce dönüp duran anketler de ortaokul günlerini hatırlatıyordu. 50 dilde seni seviyorum’ları yazdığınız defter sınıfta dolaşır filan. Birçok forward mail de aynı işlevi görüyor zaten.

Neyse, geçelim bu ankete. Yalnız cevaplaması biraz zor olacak, baştan söyleyeyim. Çok cevap beklemiyorum, hatta hiç gelmese de çok şaşırmayacağım. Bu sorulardan dolayı pas da atmıyorum kimseyi zorlamamak için.

1. Çok çalmak isteyip de bir türlü çalamadığınız birşey var mı? (iş arkadaşınızın kurabiyeleri, yan masadaki bozukluklar, buzdolabındaki başkasının sandviçi, sınav soruları…)

2. Hiç polisten kaçtınız mı? (veya sizi yakalayabilecek birinden?) -bu soru Ocean’s 12’de aklıma geldi. “Daha önce karşılaşmış mıydık diyordu Venedik’te Pitt, “evet, siz dün polisten kaçarken” diyordu Zeta-Jones-, ben kaçmış mıydım diye düşündüm.

3. En son ne çaldınız?

thief2
4. Çalması en zevkli şey neydi?
(gerek eylem gerek elde edilen madde bakımından.)

5. Hiç yakalandınız mı?

6. Zenginden çalıp fakire vermek ister miydiniz?

7. En sevdiğiniz hırsız? (alternatifleri hatırlatayım: mesela ben).

Dönünce -şehr-i harabe’den- ben de yanıtlayayım bunları, söz olsun.

19 yorum

  1. 1. Çok çalmak isteyip de bir türlü çalamadığınız birşey var mı?
    Öyle kurabiye falan değil de başarılı bir banka soygunu gerçekleştirebilseydim keşke.

    2. Hiç polisten kaçtınız mı? (veya sizi yakalayabilecek birinden?) Kaçmadım.

    3. En son ne çaldınız?
    Hmmm. Barda yanımda oturan İngilizler tuvalete gittiğinde, onlardan sigara çaldım.

    4. Çalması en zevkli şey neydi? (gerek eylem gerek elde edilen madde bakımından.)
    Yok, öyle bir şey. Kleptoman mıyım ben?

    5. Hiç yakalandınız mı?
    Yakalanmadım.

    6. Zenginden çalıp fakire vermek ister miydiniz?
    Vermek isterdim de, gidip de Sherwood gibi yerde yaşayamam.

    7. En sevdiğiniz hırsız? (alternatifleri hatırlatayım: mesela ben)
    Arsene Lupene iyidir.


  2. hiç bişii çalmak istemedim hayatımda hastamıyım yoksaaa:)) dalton kardesler bir numara bu konuda..


  3. niye cıkmıyo benim yorumlarım yauu?


  4. çalmak/almak çok becerikli olduğum bir konu değil.
    daha çok fikir vermek ve ilham vermek daha önceki görevim…
    şimdiyse kehanetler….tabii keyfim olursa:P
    senin hikayelerini merak ediyorum:)
    iyi tatiller!
    xx


  5. 1) karşı şirketteki kızın kalbi
    2) bir kaç KSK maçından sonra
    3)7 yasındayken bir paket sakız
    4)müzik
    5)hayır
    6)deliler gibi isterdim hemde
    7)arsen lüpen


  6. demek bu sobeleme şeyleri böyle başlıyor.


  7. 1: tam aylik transferin yapildigi gun banka
    2, kactim sayilir. kayitsiz, plakasiz bir araba kullanirken ileriden suradan buradan bir polis arabasi cikinca ilk yan sokaga sapardim.
    3/ iksv binasindan bienal kitapcigi
    4. eylem bakimindan bir bankayi dolandirmak, madde bakimindan lisede sinav sorulari. kleptoman sayılır mıyım sence Ç? Bence bundan zevk almak kleptomani değil (o çalmadan yapamamak).
    5| cok. utanirim, anlatamam.
    6; bugun yarin ve daima
    7? katılıyorum Ç ve zinedine 1912’ye, Arsene Lupin üstündür.


  8. Ç, yorumun spam’e gitmiş nedense. ondan kaç gündür çıkmamış, kusura bakma.

    sothyz, evet ve hayır. sorular böyle olunca ve bir de birkaç isme pas atmayınca yayılmıyor.


  9. uzaycım, herkes hayatının bir noktasında birşeyler çalmış ve çalmak istemiştir bence. birinin kalbi bile olsa.


  10. cevaplamadan ancak bu kadar dayanabildim, ben anketlere dayanamıyorum.

    1. bakınız: almak isteyip de bir türlü alamadığım bir çok şey.
    2. hatırlamıyorum.
    3. tepe home’da masaların üzerindeki küçük dekoratif boncuklardan bir kırmızı olanlarından bir tane. galiba buydu.
    5. evet. küçükken bir kasetçiden kaset çalarken. skunk anansie, stoosh. ben çalmıyordum ama kurunun yanında yaş da yandı işte.
    6. çalmayı değil ama bu konuda ikna edebilmeyi isterdim.
    7. winona ryder, hehehe.


  11. bu anket cevaplandıkça pek seviniyorum. tümünü yanıtlayanlara çok teşekkür.
    Ve Sothyz, ben de çaldım diye hatırlıyorum o boncuklardan. benimki Bilkent’teki Tepe Home’dan ama, sizinki İstanbul’dur. 5. soruyu ben dahil içten yanıtlayan tek kişi olarak sizi ayrıca takdir.
    4.ye ne diyorsunuz peki? (çalması en zevkli)


  12. mp3 sitelerinden bol bol şarkı (ç)aldım:))


  13. 1. ankara metro istasyonlarında bulunan kocaman plazma tv’lerden bir tanesi.

    2. evet. annemlerden kaçarken çevredeki halk ve polisler beni kapkaççı sanmıştı, hatta taksinin birisi kaldırıma çıkıp önümü kesmişti, fantastikti.

    3. tam çalmak sayılmaz ama ev arkadaşım uyurken masasından biraz bozuk para almıştım, dolmuşa vermek için.

    4. küçüktüm, ufacıktım. toblerone yürütmüştüm marketten, şahane korkmuş, bir o kadar da keyiflenmiştim.

    5. hayır.

    6. sanmam, büyük risk.

    7. hudson hawk.

    dipnot: o tepe’deki boncuklardan arkadaşımla bir tane de ben yürütmüştüm, kırmızı olanlardan. hala durur, ahaha.


  14. sağol TirtFahrettin. dediğim gibi seviniyorum biri cevaplayınca, hırsızlar alemine buyur edince. o boncuklardan çalanlar derneği mi kursak acaba..


  15. a, ama mızıkçılık yapıyorsunuz Ece:) onun hırsızlık olup olmadığı konusunda rivayet muhtelif. radyodan dinlemek veya bir arkadaşınızın size bir şarkı çalması gibi de düşünülebilir, zenginden çalıp fakire vermek gibi de.


  16. 1. kaşıkçı elması . olmadı , merkez bankasını soymak (ülke farketmez ).
    2. 2 kere trafik polisinden , çok kere peşimdeki adamdan , 1 kere bir sapıktan kaçar gibi yaptım sonra polise enselettim .
    3. fikir.
    4. ramazan amca’nın bahçesinden erik .
    5. asla !
    6. kopya değil simon 🙂 bugün , yarın ve dâima …
    7. ben tâbiki ben birtânem , dımdırımdırımdımtıs !


  17. 1. Çok çalmak isteyip de bir türlü çalamadığınız birşey var mı?
    gloria jeans bardaklarını çalmak istiyorum ama pis oldukları için çalamıyorum.

    2. Hiç polisten kaçtınız mı? (veya sizi yakalayabilecek birinden?)
    garsondan kaçmıştım bi kere. masadaki kültablasını çalınca..

    3. En son ne çaldınız?
    kahve dünyası çekirdekli kahvelerini. hem onlar hediye zaten.. bi de gloria jeans peçetelerinin hepsini çaldım en son oydu galiba..

    4. Çalması en zevkli şey neydi? (gerek eylem gerek elde edilen madde bakımından.)
    böyle anı oalrak saklanabilicek ufak şeyleri çalması çok zevkli. sonra bakıp bakıp çaldığın günü yad etmek., anılar..

    5. Hiç yakalandınız mı?
    Hayır.

    6. Zenginden çalıp fakire vermek ister miydiniz?
    Hayır çaldığım şeyleri kendime saklamak isterim. Fakirlere yardım edicek olsam çalıp vermem zaten, helal para veririm =p

    7. En sevdiğiniz hırsız?
    kuzenim. bana hırsızlığı o öğretti =)


  18. 1- maddi şeyler değil, ama kişiliklerinin bazı parçalarını çalmak istediğim insanlar oldu.
    2- polisten kaçtım. yök protestosunda yakalanmamak için. bir de ehliyetsiz araba sürerken 30 km hızla… yakalandım, mahkemeye çıktım tabi.
    3- alsancak’ta bir lokantadaki yeni rakı yazan tuzluğu. kardeşim için çantaya koydum.
    4- kitap, cd. mümkün olsa hepsini çaktırmadan bünyede toplamak istiyorum.
    5- ben değil. ama migrosa birlikte gittiğimiz arkadaşım evet. sırt çantası getirmişti oraya, beğendiği botları almak için.
    6-zenginden alıp fakire versem başka zenginde gözüm kalır, öbür fakir ağlar. yok, tanrı yapsın onu. gördüğüm kadarıyla boş boş oturuyor.
    7- ı-ıh robin hood demeyeceğim.


  19. bu benim çok sevdiğim bir postum. o yüzden 3.5 yıl sonra yorumlanmasına sevindim. vakitli bir zamanda daha ayrıntılı cevap şeyedicem.



Bir Cevap Yazın

