h1

‘tanbul güzel ama.. zabitleri pek yaman

14 Temmuz, 2006

aşık olmak ama hiçkimseyi sevmemek

hep eski dostları görmek, tanıdık yüzlerin arasında güvende hissetmek, herkesin çift olduğunu görmezden gelmek, eski sevgilinden bahsettiklerinde hüzünlenmek, birsüre pek birşey dememek, sonra yine gülmek, yine güldürmek, niye yeni kişilerden aynı tadı alamadığını farketmek, ikide bir kadehleri diplemek, ver elini Rumeli, ver elini Cumhuriyet, Nevizadee…

5 yıl bana yaraştı da nargilem buna şaştı,
5 yıl bana yaraştı da nargilem buna şaştı

oinsanbuinsan
Açıkhava’da kulaklarının pasını sildirmek, bir tatlı huzura Kalamış’a gitmek, şoföre çek dostum demek, şoförün harbiden dostun olduğunu görmek, “bu gece bende kalsana”, “oluur, fazla pijaman var mı?” demek, aşık olmak ama hiçkimseyi sevmemek, köprüde suşi ekmek, elarabasından nudıl yemek, ver elini Cihangir, ver elini Bebek, Modaaa…

5 değil 15 yıl olsa ben vazgeçmem bu işten,
5 değil 15 yıl olsa ben vazgeçmem bu işten.

11 yorum

  1. istanbul!a gidesim geldi:))


  2. buradan bakınca diğer herkes ağırlık merkezi İstanbul’daymış gibi görünüyor. ama şimdi hatırladım, siz en cesur kadınların çıktığı şehirdendiniz, di mi Gayya Hanım?


  3. bildigim güzel teraslar var adres verebilirim..


  4. nevizadeye gidiyorum ben..


  5. :((

    (trt1’deki film pek şahaneydi…)


  6. istanbul’dasın:)
    hoşgeldin:)


  7. isterim deadora. artık seneye gidebilirim sanırım ama olsun, bulunsun.

    uzay, gitmeee, dur, kıskanırım ben, veya benim için de iç.

    oradaydım lizzle, döndüm. hoşbulduk ve hoşçakal. birgün görüşürüz umarım.


  8. evet ya melis, daha önce de yaklaşmıştım ben bu filmi seyretmeye: little star. İngiliz. senin bayıldığın anne Oscar adayı olmuş.


  9. istanbul’dayım çok zamandır:) ö’le bi’ ironi yapmak istemiştim. insan içindeyaşarken bazen farkedemiyor bende de yazınızı okuyunca oluşan his burda olmama rağmen buraya gelmek gibi bi’şey oldu:)) “en cesur kadınların çıktığı şehir” neresi ki kuzum? cehaletimi mazur görünüz:)


  10. pardon evet, tahmin etmeliymişim.
    en cesur kadınların şehri ‘dana. sanki öyle birşey hatırlıyorum -sizle ilgili- ama uydurmuş olmam (karıştırmam yani) çok mümkün.


  11. asik olmak ama hic kimseyi sevmemek!

    These wounds won’t seem to heal
    This pain is just too real
    There’s just too much that time cannot erase…

    I’ve tried so hard to tell myself that he’s gone
    But though he’s still with me
    I’ve been alone all along



Bir Cevap Yazın

