h1

Albümün adı: Serçe

28 Temmuz, 2006

Annem hep yaptığı gibi “buradayken şu dolabını temizlesen” buyurdu geçen gün. İyi dedim, kırmayalım, şu kalsın, şu atılsın, şu belediyenin yoksullara yardım torbasına gitsin (KSK: 368 84 17), şunun hatırası var derken arada özenle korunan iki de giysi var, üzerine hiç laf edilmeyen. Ruhsuzca ‘significant other’ denilen kategoriye giren ama fazlasıyla significant birine alınmış ama verilmemiş hediyeler. Yıllar önce geçerken kapanmakta olan bir Yargıcı’nın son gününe rastlamıştım, oradan kendime bir keten yelek alırken aldığım bir keten şort (bn. şortu) ve Roma’da bitpazarı Porta Portese’den alınmış çok sevimli, çeşitli renklerdeki bir hırka ceket (bn.ceketi). Annem de sormuyor birşey, dikkat mi etmiyor, özellikle mi acaba…

Ben de mırıldanıyorum, şarkıyı söyleyenin boyundan ve yaşından olgun sesini benzeterek: Nolur sormasınlar bana, Nolur söyletmesinler derdimi, Saklarım ben onu kendime, Yerim kendi kendimi.

Saatler sonra reklamlarda önce küçük birkaç kız, başta şirin denebilir, sonra büyüyorlar, kalmıyor o şirinlik, hatta o kafa üzerinden şarkıya eşlik eden el hareketi ile gayet de itici oluyorlar (pek sinir olurum o harekete), sonunda da klasik jimnastik danslarını yapmak için malzeme yaptıkları belli oluyor biraz önce söylediğim şarkımı, new kids on the block tadındaki hepsi kızlarının. Belki ben de aklıma o reklamdan almışım farketmeden. Kalmıyor o hüzünden eser. Olsa olsa rezil bir tad.

Şort dolapta yatmaya devam ediyor. Oysa yapılsa ne güzel filmi yapılır o şortun hayatının. Oysa ben napıyorum? Markette bana çok ince bir şekilde şarap satan kızı tekrar görmeye gidiyorum. Giderken de söylüyorum: Isn’t it good Norwegian wood

5 yorum

  1. burada zizu ve deadora’nın yorumları vardı, görmüştüm ama sonra bir bağlantı sorunu oldu ve bir sonraki açışta kayboldular. belki sonrakinde geri gelirler. ikisine de teşekkür ve kusura bakmayın diyorum.

    yalnız, zizu, benim hakkımda sanki yanlış bir intiba edinmişsin gibime geldi. ben biraz daha bold yapayım en iyisi nasıl biri olup neye benzediğim kısımlarını. veya Norwegian Wood’un kendi sesimden söylenmiş bir versiyonunu koyayım: I once had a girl, or should I say, she once had me…


  2. anneler hiçbirşeyi sormaz fakat herşeyi bilirler.
    babalar herşeyi sorar fakat hiçbirşey bilmezler.


  3. anneler hiçbirşeyi sormaz fakat herşeyi bilirler.
    babalar herşeyi sorar fakat hiçbirşey bilmezler.

    ~~beyaz zemin çok kötü durdu~~
    ~~hayır takıntılı değilim~~


  4. benimki bilmiyor gibi gerekli gereksiz soruyor aslında herşeyi. ama anlayışlı olduğu kesin.
    ve demiştim ben size ahh, siz yazın, ben silerim üstteki kendi yorumumu, mavi zemine düşer sizinki.


  5. […] Original post by Simon Templar and software by Elliott Back […]



Bir Cevap Yazın

