h1

birazdan televizyonda

10 Ağustos, 2006

fame

Böyle beni takip eden ve yazacağım, birazdan başlayacak fimi seyredecek okurum var mı acaba… Hem de günlerce yazmadıktan sonra… Varsa valla sizi seviyorum. Zaten dünki (bence ‘dünkü’ değil) Taking Sides’ı ve biraz evvel başlayan Ölmüş Bir Koyunu Değerlendirmenin 37 Yolunu duyurmayı kaçırdım. Ama napiim, o araba sorunundan eve gelip yıllardır ilk defa 6 gün internetten uzak kalmışken çıkardım laptop’ı, a, adaptör yok. Bataryayı da kullanmıştım. Oysa 10 adet post vardı aklımda, ve birsürü resim. Napalım, arka sokaklarda hep gözüme çarpan AtSineği İnternet Cafe sağolsun. Aslında en sevmediğim mekanlar arasındadır internet cafeler. Bu konuda hastanelerin ve oto sanayilerin gerisinde kalırlar ama bugün ben üçüne de gitmiş oldum. Rezil birgün.

Neyse, birazdan tv8’de böyle günlere ilaç gibi bir gerilim: Öldüren Tutku. Unuttum şimdi ayrıntılarını, iyiydi işte. 23:00’te

Sonra trt1’de On Connait La Chanson-Bildiğimiz Şarkılar. Sevimli bir müzikal. 00:45’te.

Bir de KanalTürk’te Fame’e rastladım akşama doğru. En yokluğu çekilen eski dizilerden biri. Sanırım 7 civarı başlıyor. Ya hergün, ya sadece Perşembeleri. Fame, I’m Gonna Live Forever, Baby remember my name derken sokağa fırlanır. Ah, başka günler onlar.

6 yorum

  1. var var. okuya okuya trt dizilerini izlemesem de merak eder oldum sayenizde.

    fame için de geç kaldım.
    ya hergün ya sadece perşembe bakalım bakalım.


  2. bir kaç saat geriden de olsa var tabi ki.. 🙂
    bloglines sağolsun..


  3. 🙂 olmaz mı
    ama ben ya da sen buenos aires’e gidince nasıl yapıcaz:)


  4. buenos aires’e cok az kaldı..yakında oradan bildireceğim


  5. tv bağımlıkçısı ben, sevindim birini daha ekledim kurbanlarıma.

    saygılar dreamsact, okumanız yeter.

    bi’ buenos aires yapalım, lizzle’cık, düşünürüz. buenos, çok buenos olur bence.

    aynı noktadan devam ederek, umarım gerçektir zizu. veya birgün gerçek olur.


  6. Ölmüş Bir Koyunu Değerlendirmenin 37 Yolu‘nu kacirman kotu olmus. gerci ben de bloga bakamamisim zamaninda.



Bir Cevap Yazın

