h1

Zizek

13 Ağustos, 2006

Mesele, keyif almanızı engelleyen şeylerden nasıl kurtulacağınız değildir. Mesele, keyif al diye buyuran sesten nasıl kurtulacağınızdır. (veya bu mealde birşey).

Zizek, felsefe dünyasının rock yıldızı. Bu gece 9’da ntv’de. Ama altyazılı felsefe izlemek kolay değil. 2 ay önce oynadığında ben bir maça tercih etmiştim.

Bir de Salı 10’da cnbc-e’de bir Hal Hartley filmi The Book of Life var. Herkes hayatında en az bir Hal Hartley deneyimi yaşamalı. Klasik Hal Hartley oyuncusu Martin Donovan’la PJ Harvey oynuyor.

7 yorum

  1. neden bilmem ilk okuduğumda da rahatsız etmişti bu adam beni, ilediğimde de ediyor. ama hakkaten geçerli bir nedeni yok.. : )


  2. 🙂 başka bir zamana kaldı ama gecenin bi vakti tekrarları oluyor. Hal Hartley aldığım film derslerinden kalma bir bağımlılık!:)
    şu an evdeki tüm tv dolu..
    ben tatilim artık ama birazcık daha stresli bir durum oldu..


  3. ayiptir sormasi hirsizlik disinda ugrastiginiz bir mesleginiz var mi? tivi ile aranizi pek sikifiki goruyorum.


  4. köşe yazarlıgıylada ugrastıgı görülmüştür:)


  5. […] Original post by Simon Templar and software by Elliott Back […]


  6. teşekkür ederim yerime cevap veren zuzay’a:)
    akademik hayat Skoer, kötünün iyisi, veya second best.


  7. anlayabiliyorum dreamsact, iddiasıdır belki adamın. ben de film yorumlarına katılmadım. en çok da en iyileri şunlardır tipi yaklaşımına.



Bir Cevap Yazın

