h1

bu mudur?

19 Ağustos, 2006

yıl boyu özlediğim görüntü bu mudur?

<>032
cık.
özlediğim, sanırım halamın cumbalı evinden sabahın sessizliğinde sonsuz düzlükte bir denizde Fethiye körfezine sallana sallana giren küçük beyaz yelkenlileri seyretmenin huzurudur. dur, bi’ de dürbünü getireyim, ne bayrağı varmış, güvertede kimse var mı bakalım, güzel bir abla mesela. Ama ablalara daha zaman vardır. ‘Belki birgün’ isimli teknelere de daha zaman vardır. Fazla birşey beklenmeyen, zamanın sonsuz göründüğü güzel zamanlardır.

5 yorum

  1. […] Original post by Simon Templar and software by iskenderiye […]


  2. sanırım… ben bu görüntüye de razıyım, tam şu an.


  3. umarım senin de olur sevgili ligeia. olunca da umarım benimkinden güzel geçer, benimki çokça bir zorunluluktandı.


  4. dokunmak istiyorum bu resme ben simdi, hemen suracikta sicaktan terleyen ellerimi bu resme daldirip akdenizin ferahligini hissetmek istiyorum.
    hicbir sey olmasin, ne halanin cumbali evi ne bayrakli tekneler, bu resimde kaybolayim istiyorum..


  5. bir meneviş’in resmi! denizdeki huzur, mutluluk budur…5 days remained for arriving to buenos:)



Bir Cevap Yazın

