h1

bbc prime

22 Ağustos, 2006

Şimdiye dek farketmiş olabileceğiniz gibi tv bağımlısı olduğum söylenebilir, mesleğim hakkında şüphelere yolaçacak kadar. Şikayetçi de değilim çok, iyi birşeyler buldukça. Ama birşeyler bulamadığım o kadar çok oluyor ki bugünlerde… O zaman ne yapmalı? BBC Prime.

BBC’ye şans verirseniz programlara başından başladığınız sürece hayal kırıklığına uğramanız zor. Bu aralar haftaiçi hergün (bence birleşik yazmalı): 23:00’te The Office: bana biraz soğuk gelen bir komedi tarzı. Belgeselimsi. Ama çok başarılı olduğunu da kabul ediyorum.
23:30’da Coupling: hiç seyretmedim demeyin, üzülürüm.

24:00’te Blackpool: müzikal cinayet dizisi (murder mystery’yi çeviremedim, neredesiniz Türkçe editörüm?). İlginç. Blackpool’da bir kumarhane açmak isteyen Elvis hayranı adamın işyerinde bir ceset bulunur. Cinayeti kim işlemiştir? Daha önemlisi, cinayeti araştırmaya gelen dedektif, kumarhanecinin mutsuz karısını gerçekten seviyor mudur, yoksa sadece kullanıyor mudur?

Bu arada ismini bazen ödünç almaktan hazzettiğim Simon Kuper Çarşamba günü Lütfi Kırdar’da bir spor yönetimi panelinde.

10 yorum

  1. […] Original post by Simon Templar and software by iskenderiye […]


  2. suphe? hakkaten ne is yapiyorsun hirsizligin disinda!?


  3. aşağıda da cevaplamıştım da burada da yazayım madem: akademik hayat. =üniversiteleri soymak, öğrencileri soymak.


  4. dün akşamki coupling çok eğlenceliydi:)
    teşekkürler:)


  5. dünki hangisiydi? aklımdaydı 23:30’a doğru ama sonra başka birşeye daldım herhalde. ya Barcelona’nın maçına ya eski Hırsız-Polis bölümlerine.


  6. sanırım 3. sezon, Patrick Sally’nin dairesine Sally’yi örümcekten kurtarmaya gidiyor. Ama ortada örümcek yok…:)
    Sally ve Patrick ilk nasıl tanıştı onu hatırlıyorlar:)
    belki bu akşam?
    +yazamıyorum bu aralar+


  7. spiderman!! süperdi o bölüm. güldüm şimdi hatırladıkça. Sally’nin öpüşürken çalmasını istediği bir şarkı var, onu istiyor sarhoş sarhoş. Patrick’se o yok, bu var onun yerine diye spiderman’i çalıyor. o da çok hoş şarkıydı:)

    Türkçe editörüm olduğunu unuttun sanırım sen. sana sesleniyordum ikidir böyle diyerek. zam mı yapmalı acaba?


  8. günün filmleri çok yararlı olmuş ama neden yorum yapmıyoruzki…:(
    🙂


  9. Bir bbc prime katkisi da, tabbi şimdiye kadar çoktan keşfedilmediyse, Little Britain. Matt Lucas ve David Williams çok iyi. Coupling’le kıyaslamıyorum aman yanlış anlaşılmasın. Seinfeld bile yaklaşamıyor Coupling’e. (Shadaym benim favorim) Ha bir de “French & Saunders”. Onlar da bayağı iyiler.


  10. evet, Little Britain da çok başarılı. Ben çok seyrettiğimi söyleyemem, birkaç kere ama zevkine güvendiğim eski bir ev arkadaşım bayılıyordu.
    French&S.’u bilmiyordum, burada pek rastlamadım.



Bir Cevap Yazın

