h1

günün filmleri

24 Ağustos, 2006

günün filmleri sağ kolonda ——–>

6 yorum

  1. yorum yapmayın, silicem bunu yarın


  2. simmoonnnnn ben film izliyemioruumm artıkkkkkk!!!
    bana ne ban ne yaptım işte yorummm:)


  3. neden uzay neden? neden izleyemiyorsun?
    bak yazdın buraya, silemiyorum şimdi iyi mi.. alıp yorumunu aynen aşağıdaki posta mı taşısam..


  4. filmi akşam saat 23.30da gönder


  5. 1000. yorum sahibi olacağını düşünmüştür. ve ödül olarak da dvd film hediye edeceğini senin.

    ben bininci olmam muhtemelen ama zaten önemli olan katılmak değil mi?;9


  6. yaratıcı bir bakış açısı. 23:30’da göndereceğim ama dvd’yi.
    katılmak güzeldir, teşekkürler.



Bir Cevap Yazın

