h1

aşk filmlerinin dayanılmaz gazabı

25 Ağustos, 2006

113
“Sevgilisinin yanına taşınmak için yola koyulan Laure, trafik sıkışıklığında mahsur kalır ve arabasına bir otostopçu alır. Yolculuk sırasında ikili yakınlaşmaya başlar”. [Dün gece trt’de oynayan Vendredi Soir-Cuma Gecesi’nin tanıtımı]. Yalan. Külli Yalan. Sana söylüyorum, yönetmen Claire Denis efendi, sen bir yalancısın. Ha, yalan dolu bir belgesel çekmişsin, ha bu. Şimdiye dek yaptığım yaklaşık 554 otostopta böyle birşey yaşamadım. Hadi, otostopu bırak, dün bir nikah dairesine gittim. Tanıdığım kimse evlenmiyordu, gittim işte, karıştırmayın. En arka sırada yeşil pantolonlu, mor bluzlu bir kız oturuyor, diğer herkes ilk üç sıradayken. Ben de yandaki sıraya oturdum. Tam dönüp hınzır bir ifadeyle kız tarafı mı oğlan tarafı mı, diyeceğim, a, yeşil pantolon rahatsız olup gitti. Ciddiyim. İşte gerçeği böyle. İşte toplumsal şiddetin artışının son kurbanları. Seni sevmiyorum Zidane!

13 yorum

  1. :))


  2. bi de şu var. acemi sürücü bir kız bir arabaya arkadan çarpar. öndeki arabadan tatlı sert sinirlenecek ve fakat devamında bütün masrafları ödeyecek üstelik zengin yakışıklı bir adam iner ve hızla kıza aşık olur.
    yani böyledir hep.
    yalan.


  3. aynen. ben bunun için kaç kere aniden fren yapmışımdır. zenginlik, şunu bunu geç, arkadan çarpan bile olmadı.


  4. ben çok çarptım, hasarı da ödedim, azarı da işittim, özür de diledim.
    demek o ani frenler bilerek yapılıyor.
    e sonra anlatın anlatın çok bilgilendirici oluyor 🙂


  5. senin reflekslerini farkında olmadan yavaşlatan içinden gelen ‘çarp, çarp’ sesi olmasın, sevgili ahh:)

    benimki pek ciddi değildi. ben daha yeni kullanıyorum, arkadaki sürücünün cinsiyetini görebilmek becerilerimi aşıyor.


  6. hayır cevap verecem de zemin müsait değil:)


  7. şimdi müsait.

    ben de isterdim film gibi hayatım olsun fakat tam film tadında çarpma yaşanacak durumlarda içimden gelen ses şöyle der “aman sakın çarpma ahhbuben, yedi sülaleni satsan ödeyemezsin masrafı”
    sesi dinler,sinyalimi verir usul usul şerit değiştirir, yavaşlar yoluma devam ederim.


  8. 🙂 anlatın anlatın:)
    nikah dairesiyle ilgili, senin için bir fotoğraf koyucam daha istediğim hale gelmedi o fotoğraf ama benim tek hoşuma giden kare/ilgimi çeken oydu.
    🙂


  9. ah işte! bu o dediğim yazılardan biri aziz simon dostum.. 🙂


  10. 😦 blogger çalışmıyor, yarına kaldı..


  11. yahu fatura neden zizuu ya cikti simdi..ben seni sevmek istiyorum ama.


  12. a, çok eğlendim. ilk defa böyle bir sohbet yeri oldu sanki burası. tüm sevdiklerim de toplandı, toplandı toplandı. hadi çoğu diyelim..


  13. senden önce ben yapayım dedim ahh, ama senden üstte silemeyeceğim bir yorum vardı.

    dreamsact, hoş bir durum. teşekkürlerle..

    lizzle, merakla..

    zizu, size aşağıda da selam söylemiştim, Brezilya’ya yakın Fernando de Noronha adası açıklarında olacağınızı düşünerek/uydurarak. lizzle da katılırsa artık size ısmarlayacağız b.aires resimlerini/kartpostallarını.
    bir de ben de BAL’lıydım yorumu bırakmıştım. atlantik’te nete bağlanmak kolay olmuyordur herhalde.
    neyse, zizu, bir şiddet eylemi gerçekleştirdiği içindi (pardon, pardon).



Bir Cevap Yazın

