h1

bir de dizilerin gazabı var tabi

26 Ağustos, 2006

romhey jude

Ben bu ikiliyi çok seviyorum ya. Yani bunu derken Esma’ya aşığım. Ama esas oğlanı sempatik bulmadan sevemezsiniz bir filmdeki ikiliyi, hatta filmi. Erkekler bile o kızın karşısındakinin onu hakedecek biri olmasını isterler farketmeden.

Ama işte yine yalan söylüyor bu diziler. Artık kimsenin güvenlik girişinde telefonunu başkasınınkiyle karıştırması mümkün değil mesela, Çınar’la Mavi gibi. Sonra, hadi diyelim oldu, böyle bir raslantı yetmiyor tabi. Kızın yeğenini aldığı okulun önüne öylesine bakınmaya gittiğinizde onu, çocuğu kucağında taşırken bulamıyorsunuz. Olmuyor. Yalan!

Esma’yla Selim’i hiç katmıyorum bile. O zaten bir masal. Kaç tane malikane aldım bu yüzden son iki yılda, ama hiçbirinin şoförünün kızı böyle hem güzel hem akıllı hem de sevimli değildi. Olamaz da. Sonra ablasına bakalım. Eve kitap satmaya gelen adamla birbirlerine aşık oluyorlar. Kızın evini öğrenip kitap satmak için gittiniz diyelim, en iyi ihtimalle kapı açılmaz be!

Yakınımızdaki markette Esma’ya çok benzeyen bir kasiyer kız vardı. Hatta bir keresinde aksi bir müşteriden kurtarmıştım onu. Ama artık başka şubeye geçmiş. Alışveriş de bir zevk olmaktan çıktı artık. Uzak semte onu görmeye gideyim bari.

____o____

Aslında bu, gündüz yazmayı düşündüğüm haliydi. Hem sizden mi saklıycam.. Gittim. Zaten kışın geldiğimde de gitmiştim. Geçerken uğranmayacak bir semtteki markette, gereksiz ne alsam diye bakındım iki seferinde de. Çınar’ın, Mavi markette çalışırken hergün gidip alacak birşeyler bulmaya çalıştığı sahneyi ben daha önce yaşamıştım yani. Evde gereksiz gereksiz bir sürü süt var şimdi. Bugün de koşulların elverdiği kadar sohbet ettik.

Ne demişim iki ay önce..

7 yorum

  1. boşuna konuşuyoruz hepsi zidane’ın suçu.


  2. bence kesin suclu zidane! darağacı kurulmuş zati..hakimler evlerinden zahmet edip gelmeinler boşuna.

    dear simon ,atlantik internet bağlantısını zaman zamn baltalasa da kartpostalları alacağım..bal’lıydım postunu okuyup,seninde ordan gecmiş oldugunu öğrenince,okulun yetiştirdikleri hakkında yanılmadığımı bir kez daha anladım ve tebbessüm ettim..Brasil adalarına da senden slm bıraktım.


  3. bu arada ben de sprey boyalı bir duvar yazısında gördüm: ksk1912.net diye. böylece anlamış olduk, 1912’nin nereden geldiğini.


  4. Dünya yüzeyine yayılmış olan Türkler değil BALlılar ben artık buna inanıyorum. Sizden kurtuluş yok:)


  5. öyle denizfeneri ama taklitlerimizden sakınınız, malum B ile başlayan çok ilimiz ve semtimiz var.
    böyle bir posta bu konulu bir yorum çok uymadı ama napalım artık..


  6. ruhsar pek tatlıydı. esma gerizekalı gibi birşey. dizideki kıza aşık olanın dizi kadar aklı yoktur derdi bizim marketteki abla


  7. Bu aralar normalden fazla okununca, aso.com’da çıkınca bu yazılar filan, hiç istemediğim insanlar gelecek mi diye endişelendiğim oluyordu bazen. Ben sadece sevdiğim az sayıda insana ve varlıklarını bilmediğim, yine sevebileceğim az sayıda insana yazıyorum.

    Sevimsiz laflara dış dünyadan karnımız tok. Birisi içtenlikle birine aşık olduğunu yazdığında hoşunuza giderse paylaşır, gitmezse usulca çekip gidersiniz.
    Bir sonraki kurbanım olmanızdan onur duyacağım, Promatheuss.



Bir Cevap Yazın

