h1

hırsızlar da yanar

28 Ağustos, 2006

Dün klasik bir 444 0 375 sorunu yaşayınca The First Great Train Robbery’yi duyuramadım. İçimde kaldı. Oysa mesleğin erken dönem ustalarının yeraldığı çok tarihsel birolaydır o. Bize tarih dersinde okutmuşlardı (inkılap tarihi).

Neyse, en azından dublaj olunca Sean Connery’nin görkemli aksanı yoktu, kaçırmadınız. Bağlanamayınca dün söyleyip durduğum şarkıdan da haberiniz olmadı. Olsun, bugün beraber söyleyebiliriz. Allegro olacak ama:

Hırsızlar da yanar. Hem de nasıl yanar. Yanmak çözüm değil. Bizi yatak paklar. [a, ne ayıp].

Uslanmadan devam ediyoruz: Hırsızlar da yanar. Hem de nasıl yanar. Yanmak çözüm değil. Bizi nikah paklar. [Nikah mı? Ben ancak Westminister Abbey’de olursa evlenirim. Kraliçe de gelsin ama: “Liz, dear, bu davetiye 4 kişilik. Sen, kocan Koca Phil, Charlie, ve şu Kamilya için. Çocukları lütfen evde bırakın. Yalnız tören boyunca Kamilya’nın koluna girmeni rica edeceğim, benim için yap bunu lütfen.” Hem o gelirse belki Elton John da gelir. Tören başlamadan da seyircilerin arasına gizlenmiş olan Sir Paul, Clapton, Ringo ve Costello ayağa kalkıp All You Need Is Love’ı söylerler.]

Konu karıştırıyorum, kafamı dağıtıyorum sanırım. Oysa ne diyecektim: wish me luck, wish me love

6 yorum

  1. wishing you luck, love:)
    ben izledim Sean Connery’yi, sonra baktım yazmışmısın diye:)
    Almodovar filmleri var iki tane beni bekleyen, hala izleyemedim:(


  2. ah ah..eski bir şarkı vardı..genctik ozmanlar.bana onu hatırllarrı yazı nedense..ne kavgam bitti ne sevdam..


  3. teşekkür ederim. izlemene sevindim lizzle, keyifli film. tek eksik olan, dediğim gibi, Sean Connery’nin çenenin ve dudakların ileri çıkarılıp biraz boru gibi sese bol ş katarak taklit edilebilecek sesi.
    hangi Almodovar filmleri? hardcore olanlar mı, son dönem ılımlıları mı?
    bu arada, gördün mü bilmem lizzle, zizu’ya ısmarladım Aires kartpostallarını, resimlerini. bizim bir süre daha gidebilirliğimiz görünmüyor sanırım.


  4. dün “annem hakkında herşey”i izledim, bir de “kötü eğitim” var ama ona cesaret edemedim hala.
    kartpostallar:) muhteşem:)


  5. a, Annem Hakkında Herşey’e bayılırım ben. Kötü Eğitim hakkında karışık fikirlerim var, birkaç yıl sonra bir daha izlemeli. izlemen ‘gerek’ mi? yapılması gerekli şey olarak hiç fena değil öyleyse. tabi hiçbir zevk bir gereklilik olmamalı, o ayrı.


  6. gerek ama zevkli:)
    güzeldi.
    🙂



Bir Cevap Yazın

