h1

Ever since I was a kid at school…

29 Ağustos, 2006

… I messed around with all the rules.

Kaybetmesi neredeyse %100 bir oyunu oynar mısınız? Ben oynarım. Memnunum da bundan. Zaten hemen hiçbir şey kesin %100 değildir. Sonra imkansızı isteyin, vs. Ama bu durumda bir sonuç beklemeyeceksiniz. Ben ne yazık ki beklerim de.

Güzel heyecanlı birkaç gündü. Yeniden kelimelerin tek tek seçe seçe düşünüldüğü, saatlerin planlandığı, dileklerin dilendiği günler. Batıl inançların saklandıkları yerlerden fırladıkları. Herşey hoştu. Sözler, bakışlar… Olmaması gereken bir yerden fırlayan münasebetsiz bir yüzük dışında. Sözün bittiği yer. Bir geç kalmışlık hissi.

Sonuçta ne yapmalı? Gaza basmanın, kırmızıda geçmenin, içmenin zamanı değil (zaten başım ağrıyor, içemiyorum). Dalgınlığın zamanı değil, bir arabanın giriyordum dün neredeyse. Tersine, artık büyümenin zamanı.
Size yollarda en çok dinlediğim şarkıyı çalayım: I Was Only Joking, Rod Stewart. “I wasted all that precious time, and blamed it on the wine”. “My dad said we looked ridiculous, but boy, we broke some hearts”.

2 yorum

  1. oynarım, oynadım, oynuyorum:)
    büyüme zamanı hep sonbahar mı olur?
    dikkatli ol:)


  2. teşekkür.
    sonbahar, sadece raslantı. o sahneyi ne zaman yaşasam o olurdu büyüme zamanı.



Bir Cevap Yazın

