h1

yeter artık ama, di mi…

31 Ağustos, 2006

Sanırım artık kararımı vermeliyim. Böyle her düşüncesiz, kaba harekete, haksızlığa, şuna buna sinirimi bozmaya devam edip uykularımı kaçıracak mıyım, yoksa… (nokta.) Son yıllar nereye uçup gitti diyorum ya, biraz da buraya işte: birsürü küçük şeye canımı sıkarak…

Yine geçen yılla aynı şey oluyor: birileri benim dersimle ilgili bazı kararlar veriyor, bana danışmak bir yana, haber bile vermiyor. Sonra ben bundan habersiz bir girişimde bulununca kabak patlıyor alnımın ortasında, hemen hocama şikayet ediyorlar, sinirli mailler geliyor, vs…

Ne gerzek bir okulum var, sanırsın ki bürokrasi az olunca hiyerarşi sorunu da olmaz. Geçen sefer o kadar günümü bu sinir bozukluğuna harcamıştım, karşılık vermek istemeden de duramıyor gönlüm. Bu sefer de şimdiden uykum kaçtı. Ama artık, sana ne canım, hayatta bir daha görmeyeceğin salak insanlardan diyebilecek miyim…

İyi ki burası var. Bir de iyi ki basket milli takımımız var. Böyle coşkulu bir maç sonu uzun zamandır görmemiştim, neredeyse unutturacaktı bana.

6 yorum

  1. “Ufak tefek sorunlara, bir daha görmeyeceğim salak insanlara canımı sıkmamalıyım” deniyor ama bunu başarabilen çok az insan var sanırım..

    Bu tip sorunlar ve insanlar da çoğunluktayken…


  2. çok teşekkür ederim ece. bir de iyi ki sen varsın.


  3. tabi ki ; iyi ki burasi var… halleri halerimiz olan insanlarla beraber olmktan daha güzel ne var ki..kapıkuleden ötesi maalesef belli bir yerden sonra zararli..kafana takma salak insanlari..burn them!


  4. Teşekkürler Simon 🙂
    Sen de öyle..

    Bu arada basket maçının sonu iyiydi hakikaten..


  5. “gerzek okullar” evet:)
    uçup giden yıllar:( ve her seferinde sanki daha çok kaybolmak.


  6. artık kaybolmayalım derim ben. bu konuda da son derece ısrarcıyım.



Bir Cevap Yazın

