h1

eee, bu da bitti

1 Eylül, 2006

Termometre, bitmiş olmalı diye iddia ediyor. Takvim, bitti diyor. Evvelsi gün hocamı arayıp birkaç gün sonra geliyorum dediğime göre bitti sayılır. (zaten okuyanların bildiği gibi sorunlar başladı bile). Aslında içim hala kıpır kıpır. Tam tatil zamanı diyor içimden birşeyler. Aslında bunu yapmışlığım da vardır. 2 yıl önce Kaş yolundan hocalarımı arayıp ‘ben ıvır kıvır sebeplerden birkaç gün gecikeceğim’ dediğim. Ama işte, böyle hoş şeyleri sonrasında tekrar tekrar yapamıyorsunuz. Özlüyorsunuz üstelik.

Çok yazık. Çok beklentilerim vardı bu yazdan. En çok da macera ve muhabbet. En çok istediğim doğu turu maalesef olmadı. Ben biraz yavaş davrandım baştan, sonra da gidilemeyecek sıcaklıktaydı. Yazın en güzel aktivitesi Roger Waters konserine Boğaz’dan gidip gelme fikri, Kupa‘ya takıldı. Hatta burada bahsetmediğim (özendirmeyeyim demiştim) Girne’de konferans, giderken Atina’da Roger Waters fikri de yine Kupa’ya ve muhabbetsizliğe takıldı (ve okulun desteksizliğine). Kupa da yolda bıraktı oysa.

Kupa bitince R.W.’ın turnesine Lucca’dan katılsam dedim, onda da içimden ittiren birşey bulamadım. Bu yüzden EdFringe‘e de gitme fikri de yattı iki kenarı yüksek olduğu için kalkması zor şiltelere.

Geçtim macerayı, muhabbet olsun. Muhabbet kısa bir İstanbul gezisi dışında yerlerde süründü. Aşkıysa kendimden önce Esma-Selim’de yaşamayı tercih ettim sanki. Güvenli, ılıman, sıcak, güzel, ümit verici.

Yazın en güzel tarafı, tanışılan, yani burada tanışıldığı varsayılan birkaç kişiydi. Ve tabi sıcak, ve tabi vişne, ve şeftali ve pazar yerleri, arabanın teybi, hala varolan zarif kızlar, Jesus Christ, ve yazılar. Superstar.

Kontra son: Gazeteden geyşalığa kabul edilmek için gereken özellikler: Boy maksimum 1.60, ağırlık en az 43 kilo. Ayrıca kimono giymek ve futonda uyumak. Ama ilk ikisi pek hoşuma gitti, ideal.

kalan vaktimde bir gün Efes’e gitsem diyorum. gelen varsa yer bol-.

11 yorum

  1. Bir de ben Efes’e gelebilirim diyorum.


  2. ne güzel olurdu aslında… şu ışınlama aletini biran önce bulsunlar artık…


  3. Efes’e gitmek rüya gibi ama ben ne zaman gerçekleştireceğim acaba..
    🙂


  4. ‘eee, atla gel’ diyeceğim ikinize de. bunun için tek ihtiyacınız olan şey bir at:D (tarihin en eski ve rezil esprilerinden)


  5. 😀
    beni at ta kurtarmaz,;)


  6. ihihhiih tv acmaya üşeniyorum diye döfcek birileri beniiiii!! 😛 simonnn yaz daha bitmedi bozma moralimizi:))


  7. evet bitti. ben bugün çok üşüdüm. dün de olabilir.
    herhangi bir kriter için boyumun uzun olması çok hoşuma gitti. “boydan kaybediyorum” lafı hiç bu kadar kulağa hoş gelmemişti.


  8. Zuzay, ben gelip açayıp televizyonunu, kumandayı da yanına bırakır, giderim.
    Ve üzgünüm yaz bitti, dondum ben de bugün, ahh gibi.


  9. Gitmeden yazmasam iyi olacak. Bir soğuk algınlığı, halsizlik yedi bitirdi efes’i.


  10. Mankafa, pardon ya. Yeni gördüm yorumu spam’de. Hep aso.com’un yorumları gittiği için oraya, bakmıyordum artık oraya. Gitsem veya gidebilsem, bir de görmüş olsam cidden haber verirdim. Ne de olsa arabada boş gidecektim. Artık bir sonraki gelişe diyeceğim ama artık arabam da olmayacak maalesef.


  11. Rica ederim kardesim, ne demek.
    Hem varsin araban olmasin. ‘Eeee, atla gel’ diyecegim, bunun için tek ihtiyacin olan sey bir at (tarihin en eski ve rezil esprilerinden).



Bir Cevap Yazın

