h1

Van Gogh, senin için çektiğimi duy, duy da inanma

10 Eylül, 2006

Çalışarak, yani kas gücüyle demek istiyorum, para kazanmak ne güzel şeymiş. Daha önce pek yaptığımı hatırlamıyorum. Bir de Bilkent’te zarf doldurup kapatmıştık. İnsanda talih olsa zaten zarf yalarken zehirlenir, George’un nişanlısı gibi, tazminatla zengin olur. Gerçi o ölmüştü, di mi.. hmm, bu örnek pek olmadı.

Okula her yıl gelen bir poster satış grubu var. Ben bu olayı bu ülkenin monotonluğunu anlatmak için örnek olarak kullansam da (her yıl sektirmeden okulun ilk haftasının son 3 iş günü geliyorlar) herkese göre hoş şeyler var. Buradaki çoğu yılıma ‘bu yılın sonunda gidebilirim’ diye başladığımdan hep gitmeden alayım düşüncesine giriyorum. Bir yandan da 2-3 yıl önce bayıldığım Van Gogh’ları alarak nefsimi körelttiğimi sanıyordum. Ama öyle kolay körelmiyormuş meret.

Bu yıl yine alacak birkaç şey buldum, sonra da baktım, çalışacak adam arıyorlar. Cuma günü bir güzel çalıştım. İşi yürüten kızla oğlan da sevimli tiplerdi, zevkli oldu. Öldüm bittim o ayrı tabi, o posterler kabında (ne denir o çevrilerek bakılan yığınlara, burada ‘book’ deyip geçiyorlar, Türkçe editörüm size soruyorum, boşladınız işinizi) durduğu gibi durmuyor, hem o yığınlardan 20 tane filan var.

Sonuçta para kazandım da sanılmasın. Bilakis üstüne para bile verdim. Ama cici bici posterlerim oldu.

eylul8-005.jpg
Sanırım bugün de çalışacağım. Bilirim, gözü kalır blog okuyucusunun, o yüzden şuraya bakın ve istediğiniz birşey varsa söyleyin, ben de gelirken getirip kapınıza teslim edeyim. (oradakilerin hepsi yok, olanlar daha ucuz). 22:30’a kadar vaktiniz var, hadi.

10 yorum

  1. aziz simon dostum umarım gecikmemişimdir sipariş için.. 🙂 van gogh’un garden of iris’i varsa eğer onu isterim ben.. hatta -lükse mi kaçıyorum bilmiyorum ama- siprişi biraz detaylandırıp 14×11 inch olanının tercih nedeni olduğunu söylemeliyim.. light paper dediği sanırım kuşe kağıda ve düşük gramaja baskılı, o olmasın zira -eğer getirebilirsen- buraya geldikten sonra da epey yol katedecek..

    iş hayatında başarılar dilerim.. : )


  2. Dreamsact kardeş, yok geç kalmadın aslında. ama diğer yandan ikimiz de geç kaldık. ben de aynısını istiyordum (demiştim ben, bizde bir gariplik var) ama cuma günü kalmamıştı. bugün tekrar bakacağım kutulardan çıkacaklara ama sanmıyorum, sonuncuyu sattım demişti oğlan.
    bir de bunlarda genelde 32×24 var, orada sadece Irises diye geçen. Irises ile Garden of Irises de sanırım aynı resim. Aradaki 7 farkı bulmak için uğraştım ama renklerin canlılığı dışında yok. Bunu ararken gördüm, tarihin en pahalı 6. resmiymiş.

    ben dışarıda da ararım onu, müzeye filan bakayım.


  3. Yazıyı gördüğümde saat 22.28’di. Bu komente başladığımda ise 22.29. Linke tıkladım ama yetiştirebileceğimi sanmıyorum. Yine de bir adet edinmiş kadar oldum. Teşekkürler.

    Ben de çok güzel siyah beyaz, sepia kartpostallar aldım Paris’ten. Çerçeveletip odamın duvarlarını süslemeyi düşünüyorum. Güzel olur umarım.


  4. 🙂
    book diyorlar burda da hep. Sadece bir kaç kere dosya diyen oldu:)
    ama öğreneceğim:)
    ben çok ama çok geç kaldım:(
    çalışmak güzel bir duygu bence:)


  5. dostum pahasını bilemem 6. mıdır 1. midir ama ben ilk gördüğümde çarpıldım o resme.. : )

    evet kesinlikle bir gariplik var..

    eğer sen oralarda bulamazsan ben de buralarda bir bakınayım, daha önce hiç rastlamadım ama ola ki çıkar bir yerlerden..


  6. oğlanın kafasını yedim Irises, şu kutuya da baksak diye. yoktu ama dediğim gibi dışarıda ararım. bulursam büyük alacağım ama, küçüklerin baskısı pek iyi olmuyor. herhalde bir yerde bulunur.

    lizzle, dosya ya, evet. book demeleri ne züppece. bu grup kaçtı ama bak yine de sen, istediğin birşey olursa ararım müzelerde filan.


  7. dreamsact, en kötü olasılık, los angeles’da bir müzede duruyormuş resim. gider, parası neyse verir alırız.


  8. veya sonum şöyle de olabilir:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3326825.stm


  9. hahahaaa
    parasını verip almak sana yakışmaz sevgili “the saint”.. hatırlatmakta fayda var.. bu arada her türlü lojistik destek sağlayacağımdan şüphen olmasın..


  10. dreamsact, öncelikle çok disiplinli hareket etmek gerek. örneğin, bu işin tarihini çalışarak başlamak iyi bir fikir:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3188431.stm



Bir Cevap Yazın

