h1

?

11 Eylül, 2006

Bugün garip birşey oldu. Size çok küçük gelecek biliyorum ama bence asıl önemli şeyler minik şeyler.

Aşağıda bahsettiğim işten dönüşte bölümün kapısı kapalıydı, ben de karşısındaki açık alanda elimdekileri bir banka koyup toparlayayım dedim. Alanın kapısından girerken küçük siyah bir sincap gördüm. Bu şehir daha doğrusu bu ülke sincap kaynıyor zaten, siyah daha az sadece. Bu alet de hemen önündeki, yani kapının hemen arkasındaki teneke bira kutusuna doğru gidiyordu, beni görünce yolunu değiştirdi, kaçtı gitti.

Ben de 10-15 mt. daha gidip sağdaki banka elimdekileri atıp toparladım. Döndüm metroya doğru ve bankın hemen çaprazında aynı bira kutusundan bir tane daha gördüm. Natural Light Beer. Şundan:

natural-light-can-lg.jpgBirileri bira içmiş dün gece dedim ve kutuyu ezmeye karar verdim. Öyle bir takıntım var çünkü, kutuları, plastik şişeleri ezmeden atamıyorum, herkesin de öyle bir takıntısı olmalı bence. Hatta ayakkabıma sıkıştı üzerine basınca. Zorla ayırdım, birkaç adım gittim diğer kutuya da aynı şeyi işlemi uygulamak için ama yoktu. Baktım baktım, yok. Burada orada. Sahneyi kafamda tekrar tekrar yaşadım. Sincap kapının hemen arkasındaydı, kutu da oradaydı. Sonra banktan arkama dönünce aynı kutu bu sefer buradaydı. Bir o tarafa gittim, bir öbür tarafa. Yanlış görmediğime emin oldum. Sonra da yerdeki kutuyu çöpe anlamlı bakışlarla ve nazikçe bırakıp uzaklaştım.
Bankın başında 1 dk. bile kalmadım. Arada geçen galiba sadece 1 kişi oldu ve o ayağıyla vurmuş olsa teneke kutunun yuvarlanma sesine dikkat etmemem, hatta sinirlerimin oynamaması mümkün değil. Matrix’te bir yazılım hatası olabileceğinden başka birşey gelmedi aklıma.

Birilerinin ‘diğer kutuyu geçen şahıs çöpe atmıştır’ diyebileceği geldi aklıma sonradan ama bu ülkenin bir vatandaşının yerdeki şeye uzanıp çöpe atması olasılığı sıfırın altında. Zaten oraya en yakın çöp de muhtemelen benim yanımdakiydi.

Var mıdır önermesi olan?..

3 yorum

  1. sincapla daha mı çok ilgilenmeli acaba?
    kesin matrixte yazılım hatası.


  2. bende oyumu sincaptan yana kullanıyorum…


  3. yani sincap mi yapmistir diyorsun gayya? hmm, ama yine de ses cikardi, gacirt-sangirt, yer beton.
    yok, ilgin sincapaysa lizzle gibi, a ben size sincap resimleri gondereyim o zaman. buyrun, bu ve sagindaki iki resim.



Bir Cevap Yazın

