h1

berbat demiştim, uzatmanın alemi yok

16 Eylül, 2006

Arkadaşlar, koridorun sonundaki kapısı zor açılan derin dondurucu odasında dondurulmak, arada bir çıkarılıp kullanılmak içindir.

Bir arkadaşınız olmadık bir sebepten size sinirlenirse, bozulursa napırsınız?.. Ben ne yapacağımı bilemedim açıkçası. Daha önce her türlü saçma dargınlık görmüştüm de bu kadarını görmemiştim. Anlattım da yanlış anlaşmayı halbuki. Bir de teknoloji olunca insan daha da çocukça davranabiliyor, oradan buradan çıkarıyor sizi filan..

Hocalar, okçulukta kullanılmaya yarar. (Popo 12).

Hocam cuma akşamüstü buradaysan gel konuşalım diye yazmış. Yazdığı sırada dibindeydim ama kafasını odadan çıkarmadığı ya da aramadığı için 3 gün beklemem gerek şimdi. Hep de bela çıkar böyle şeylerin altından, şimdi neler oldu kimbilir.

Ev arkadaşlarınız için masanın ortasında daire biçiminde bir boşluk kesin, çünkü onlar canlı canlı beyinlerini yemeniz içindir (Chianti ile iyi gider).

Hasta hasta yattım dün, yine geç ama kendim için erken bir saatte. Sabahın köründe bir saatin alarmı, hem müzik hem rahatsız edici bir ding dongla çalmaya başladı.Alarmın sahibi en az yarım saat boyunca snooze düğmesine basıp kalkmayı erteledikçe ben de beynini açmışken gözlerine, burnuna basmak nasıl olur diye hayal ettim.

Bir diğeri de bu akşam parti verecekmiş. Hayatta ev arkadaşlarımın verdiği partilerden daha nefret ettiğim birşey düşünemiyorum.

Eski sevgililer dünyanın en iyi dostlarıdır.

Genel olarak öyledir. İyi sevgililerse kötü günde de iyi dostturlar.

_________________

edit: ev arkadaşım, birçok kişi gelmeyeceği için partiyi iptal etmeye, yani ertelemeye karar vermiş. artık başka bir cumartesi akşamım kararacak olsa da nasıl hafifledim birden, hayat toz pempe oldu.

Reklamlar

6 yorum

  1. Sevgililer insanın en yakın arkadaşı olmalıdır.

    Ev partilerin kırmızı kağıt bardaklardan bira içiyor musunuz, kolunuza taktığınız karşı cinsle boş oda arıyor musunuz? Biz öyle gördük de filmlerde…


  2. arkadaş dediğin ne ki? çoğu çürük elma.

    eski sevgiliyi nerde görsen tanımayacaksın. murphy kanunu (olsaydı keşke !) abi iyisi kötüsü olur mu bunun ya ! adı üstünde eski sevgili.


  3. a niye utanalım, oda aramaya ne gerek var, bizbizeyiz sonuçta. siz onu 70’lerin filiz akın filmlerinde görmüş olmayasınız jel hamfendi?


  4. iyisi kötüsü olur bence çekirge. eski sevgili, başka eskilere benzemez. (bazıları) her zaman seninle gelir nereye gitsen.


  5. sevdim bu yaziyi 🙂


  6. mersi melis



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s