h1

yeniden parke salonlara

16 Eylül, 2006

Dün sabaha doğru uyandım birara. Saatin alarmını açmayı unuttuğumu hatırladım. Kalkayım mı… yok, gitmeyeyim, zaten geç yattım. Sonra alarmın çalması gerekenden 15 dk. sonra uyandım. Kalkayım mı… Ama uykumu almadığım kesin. Sonra boğazım da ağrıyor. Zaten vitaminsiz günü geçiremiyorum. Sonra yağmur da yağacaktı bugün, kapalı ve serin. Biraz dönüp durduktan sonra çıkmam gerekenden 5 dk. once fırlarım. Çünkü tam….. FUTBOL zamanı!

Grobbelaar
2.5 yıldır hiç maç yapmadıysam da yine harika bir maç çıkarıp biri penaltı olmak üzere 10 gollük topu çıkarırım. Bu noktada pek tevazu ile tanışmadığımı söylemem gerek. Ama zaten ben söylemesem nereden bileceksiniz iyi olduğumu?.. 3-3 biter ama herhalde bensiz 10-3 olurdu. Ne gam, zaten Fener ve milli takimin eski kalecisi Yaşar’ı da 8 yediği bir maçta keşfedip G.Antep’e almışlar.

Maçın sonunda herkes tebrik eder beni. Zaten Amerikalıların en çok (bir tek?) bu yönünü severim, iyi performansı mutlaka takdir ederler. Çok da sıcak bir sınıf, herkes birbiriyle konuşuyor, neredeyse formaları degişecektik. 4 kere aldım bu dersi ama böylesini görmemiştim. Şu an elimde şişlikler, morluklar var, ayaklarımda 5-6 adet bant olmasa yürüyemem, ve vücudumda yürümeye yarayacak bir kas yok gibi ama aldığım duygusal tatmini anlatamam.

2 yorum

  1. ahanda..bizde halı saha takimina kaleci arıyorduk..transfere bak sen..USA den getidridk diycem millte..havamız olsun:)


  2. tabi profesyoneliz, yarın nerede oynayacağımız belli olmaz, şartlarda anlaşırsak niye olmasın.. tabi kulübümle de anlaşmanız lazım önce..



Bir Cevap Yazın

