h1

Kod 46

11 Ekim, 2006

Biliyorum, birgün empati virüsü aldığımdan becerilerim nedeniyle görevlendirildiğim iş için gittiğim Şangay’da dolandırıcılığı araştırırken görüştüğüm şirket elemanları arasında onunla tanışıcam. Kısacık saçları, doğal bir yüzü olacak. Çocuk gibi. Rahat, özgür, derin, suçlu biri olacak.

code
Dolandırıcılığı onun yaptığını hissetsem de bir başkasının adını vereceğim. İş çıkışında peşine takılacağım. Ve tüm akşamı birkaç yerde beraber geçireceğiz. Baktıkça birçok açıdan çok güzel, birçok açıdan çok sıradan olduğunu düşüneceğim.

Sonra ben gitmem gerektiğimi hissettiğimden gideceğim. Gitme diyecek ama üzgünüm. Sonra tekrar geldiğimde onu çok zor bulacağım. Hafızasını silmiş olacaklar, kendimi yeniden sevdirmem gerekecek.

Ve gerisini hoş bir yol filmi olarak düşünebilirsiniz.

code

Ama bunlar aynen olacak, biliyorum. Çünkü bende empati virüsü var.

6 yorum

  1. Senin empati virusunu vucudundan aldiktan ve sen eşinle oglunun yanına dondukten sonra o disarida olacak.

    Seni hatirlayacak.. Kod 46 ihlali sonucu bebegini de almislardir.

    Bu cok kötü 😦


  2. film klibi varmış youtube’da


  3. eşim ve çocuğum mu? nereden çıkardınız onları? ben sildirmiştim hafızamdan onları. ayrıca ben iyi araba kullanacağım, kaza yapmayacağım. kaçış bitmeyecek, oradan iskandinavya, izlanda, grönland devam edecek.

    ve teşekkür ederim klibe. michael winterbottom ne çekse atmosferi çok iyi yaratıyor. klipte de aynı atmosfer var.


  4. Cok guzel filmdi


  5. inanılmaz bir filmdi. Bu kadar erotik bir film seyretmemiştim uzun zamandır. Ayrıca kurgusu çok mantıklı. Olması gerekenle, olanı bu kadar güzel bir araya getiremezsin herhalde.


  6. […] Arşivden Code 46. (3 yıl olduğuna inanamadım). […]



Bir Cevap Yazın

