h1

heyecandan içim içimi

24 Ekim, 2006

evet, heyecandan içim içimi.. içimiçimiçimiçimi………….. içimi çok kolay, İskoç viskilerine göre daha rahat yuvarlayabiliyorsunuz Japon viskilerini; ama o tat yok tabi.

Bu aralar kafam karışabiliyor, gerçekle-rüyanın karıştığı bir sabah kendimi evden çıkarken karşılaştığım yan komşuma evlenme teklif ederken bulabilirim. Siz de durduk yerde bir içki sitesinde bulabilirsiniz kendinizi. cd’de şarkı takılmış, sonra kendiğilinden başka şarkıya atlamış gibi. Veya baktığınız sayfada bir kelimeye tıkladınız (olacak bence ileride) ve o kelimeyle ilgili bir başka yere atladınız, ekşi’deki entry’ler gibi. Şöyle de olabilir mesela:

...içimi kaplayan sıkıntı, okuldan gelen Muratcan’ın mutfakta fırından yeni çıkmış, dumanı üstünde cevizli, havuçlu, üstü badem şekerli günebakan kurabiyelerini görünce yüzünde oluşan sevinçle dağıldı. Bir an bir yemek-anne sitesi sanabilirim burayı.

Neyse.. dağılmadan.. heyecanlıydı dün. Tanımadığım, hatta görmediğim bir kızla buluşacaktım.

Birkaç gün önce bir kız mail atmış, Türk, beni bölümün sitesinde görmüş, üniversitede aynı bölümdenmişiz. Bir dönemliğine bir değişim programıyla gelmiş. Biyografide gördüğü ülkeler, staj, öğrenci organizasyonları, okul, program, vs. hakkında sohbet etmek istiyormuş. Nasıl cevap vereceğim, hemen sert bir şekilde tersledim tabi. ‘Siz ne sanıyorsunuz beni’ diyerek.

Yok canım. O masumane bir şekilde bölümde buluşmayı veya en çok bir yerde kahve içmeyi filan düşünüyordu sanırım ama ben bunu büyüttüm hemen, bir konsere davet ettim. Sonu-devamı-sonrası olmayacak olsa da görmediğin biriyle buluşma, dışarı çıkma fikri heyecanlıydı. Özlemişim böyle şeyleri.

Böylece siz ‘ah canım, eski sevgilisi evleniyormuş’ diye bana acıdığınız/üzüldüğünüz saatlerde ben günümü gün ediyordum. haha.. napsaydım yani, evde oturup içse miydim? siz de.. Hem acımayın bana. Benden nefret edin ama… Yok canım ya.. Türk filmlerine saygım çok, sevgim daha da fazla, ama şu klişe hiçbir zaman içime sinmemiştir. Hepimiz sevilmek isteriz bir defa. Yani nefretin tersini. Ayrıca da ilgi isteriz. Bu ilgi acımaktan gelecekse olsun, hiç olmamasından iyidir. di mi yani?..

[Bir de gecenin sonunda ‘seninle evlenemem çünkü 1-ben evliliğe inanmıyorum, 2-benimle olmak istemezsin, 3-ben bir erkek arkadaş aramıyorum’ demeseydim kızın da aklını karıştırmazdım en azından].

I am so tired of being lonely. I still have some love to give. Roy Orbison’ın o etkileyici sesiyle vokale girdiği yer için çalıyorum: Handle With Care, Traveling Wilburys söylüyor. (çok severim bu şarkıyı, bayram olmasa çıkarmazdım şimdi).

Reklamlar

6 yorum

  1. kıpır kıpır oldum..
    şarkı yarına kadar kalır di mi…anca istanbul’a dönünce dinleyebilirim:)
    “benimle olmak istemezsin”
    🙂


  2. amacım da öyle kıpırkıpırkıpır’dı zaten. o cümle çok çeviri oldu, ama zaten çevirdim. bir sonraki yazıda onu anlatacağım.

    şarkı, evet bu hep orada. yousendit’lerde de, herkese söylemiş olayım, kaçırdığınız-istediğiniz birşey olursa yazın.


  3. 🙂
    07:04…bu şarkı çok güzel:)


  4. çok güzeldir. ilk çıktığında bayılmıştım hele, 10 yıl olmuştur.
    söyleyenleri tanıyor musun?
    (george, bob, roy, jeff, jeff; albümde de isimleri belirtilmiyor).


  5. :)))))) vega’nın “bir ilgi delisiyim ben” dediği bi şarkı var..ya da yok…hatırlayamadım şimdi…ama o parça yoksa bile ben böle söylüyorum…:)))) kafam karıştı şimdi var mı, yok mu? araştır mathy…bunak mathy…ah bu ben…:PPPP


  6. ah bu ben demeyelim rica ederim. şimdi ben “bence de” desem hoşunuza gider mi hiç? di mi ama?



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s