h1

Uğultulu Tepeler

16 Kasım, 2006

Üzerimize bastılar. Hatta bununla yetinmeyip üzerimizden geçip durdular. Hem yürüyerek hem dört çarpı dört araçlarıyla. Ama biz ezilmedik, küçülüp büzüşmedik, onlar bize uyup zıpladılar. Kazmalar, delici aletler kullandılar bazen; o zaman parçalara bölündük. Ama cismimiz değişti, cinsimiz değil. Makinalar kullanıp oradan buraya attılar, ama bizden en fazla küçük bir parça koptu. Ki o da bizim özümüzden. Bazen ittirip yuvarladılar. Ne oldu, en fazla yana döndük. Birgün toza, kuma dönüşeceğiz. Ama o güne dek taş gibiyiz.

Like A Rock – Bob Seger

_____________________

Bazen dibe vurmak iyi oluyor. Oradan zıplarken kendi gücünün farkına varıyorsun.

Bir de Like A Rolling Stone’u çalayım istedim, ucundan alakalı bahanesiyle. 3 versiyon: Önce, ne muhteşem yazıyor, ama pek de iyi söyleyemiyor: Bob Dylan. Sonra, şarkıyı size adıyor –“brothers and sisters”-: Jimi Hendrix. Son olarak da benim için söylüyor: Rolling Stones (klip yönetmeni, Eternal Sunshine ve Science of Sleep yönetmeni Michel Gondry).

3 yorum

  1. Aa Simon, ben de Uğultulu Tepeler yazdım! Ve sizin yazınızı okurken ne çalıyordu radyoda?
    Jimi Hendrix- Foxy Woman.

    Gerçekten! Ne hoş tesadüf!


  2. Şimdi kaydetmeye çalışıyorum sizin şarkı dosyanızı ama uzun iş. Ben size, yeni öğrendiğim http://radioblogclub.com önereyim derhal. Kaydınızı yaptırın, şarkı listesinin sol tarafında minik, mavi play tuşları var, ona tıklayınca, seçtiğiniz şarkının HTML kodu beliriyor sağda, onu kopyalayıp, yazınıza yapıştırın. O zaman konuklarınız hiç yorulmadan dinleyebilir şarkılarınızı.

    Hoşçakalın.


  3. Yazınızı görmüştüm Peri Hanım. Bilinçli değil, ama aklıma gelmesi ile ilgili olabilir.
    Şarkı önerisi için teşekkür, bakarım ama aslında memnunum ben kendi sistemimden. Pek öyle zor olmamalı. Ben şarkıların direk linklerini veriyorum. Yani şarkıya tıklarsanız direk çalmaya başlar veya kaydedebilirsiniz. Tabi download etmesi gerek önce gerek ama her yerde öyle değil mi? Mecbur kalmadıkça çekileceği aracı bir siteye göndermiyorum. Öyle zamanlarda kullanabilirim önerinizi.



Yorum bırakın