h1

orada burada kalmasın yorumlar

2 Aralık, 2006

Eski yazılara yorum bırakmak garip bir durum. Yazar görecek mi, okuyan olacak mı, olursa yorumu yazan bir daha gidip bakacak mı cevaba, nereye yazdığını hatırlayacak mı ki.. aynı durum sayfanın yazarı için de geçerli.

Neyse, son zamanlarda oldu böyle orada burada biriken birkaç yorum. Toparlayalım:

* Simon Templar sayfası:

– “500 ve 30..tamam?”

Ne demek valla anlamadım. Kesin bir soygun filmi klişesi bu ama bana birşey çağrıştırmadı.

* Endüstri Mühendisliği Nedir?

Tabi ki hala bu yazıya arayarak gelen çok.
– “biri bana endüstri mühendisinin ne iş yaptınğını bir lise son öğrencisinin anlayacağı dilden anlatabilirmi acaba ?”

Aslında bir güzel anlatmışım. İşte, asıl işi üretim planlamasıdır ama herşeyi yapar, diye. Tanıdıklarım arasında işin tanımını yapan yok. Zaten onu da demişim, mühendislik formasyon eğitimidir diye. Sonra modelleme, analiz yapar, sayılarla oynar demişim. Ne güzel işte. Ama şimdi bu yorumdaki lise son sınıf öğrencisinin anlayacağı dil sözünü nasıl anlamalı? Anlayışları kıt mı ki lise son sınıf öğrencilerinin?

– “endüstri müh. bölümünden mezun birinin yurtdışında master yaptıktan sonra nasıl bi iş imkanı var? maaş düzeyi ne olur ?

Bu yorum bugün geldi, ve tanrı sizi inandırsın (çünkü bu onun işi, benim değil) daha dün Cem’le konuşuyorduk, Cem şey ya, Boyner. Şöyle yurtdışında master yapmış bir endüstri mühendisi bulsam holdingi emanet edip dünya turuna çıkacağım dedi, 27 bin ytl maaşla. Evet, aynen böyle dedi.

Yani şimdi bu izlenmesi gereken bir rota mıdır? Endüstri artı yurtdışı masterı. Niye başka mühendislik değil? Master mba olduğuna göre nasılsa, çok da farketmez. Sonuçta klasik bir yönetici pozisyonu olur işte, departmanı siz seçin. Sonra da ulan, o kadar acıyı bu işte 8-6 sıkılmak için mi çektim dersiniz. Deyiniz, o da lazım ülkeye. Ama özellikle maaştan bana ne ya? Hiç umursamam insanların maaşlarını, kimseye de a, şu yolu seç, daha çok para kazanırsın tavsiyesi yapamam. Yanlış insan, yanlış soru.

Ve niye lise öğrencileri soru işaretinden önce boşluk bırakıyor?

* Güzelim canlı portakal renkte tişörtü bütün gün güneşte bırakırsan solar:

– “üzülüyorum artık .aslında bitkisel adı altında çok zararlı çaylar var yapmayın arkadaşlar aylardır size sesleniyorum benim bu konuda bilgim var:(“

Yazıyla 2-3 gün önce gelen bu yorumun alakasını anlamakta çok uğraştım. Ama sanırım yorumlarda geçen papatya çayını kastediyor yazan. Ama işte yazanın geri dönmesi sorunu. Bildiğiniz birşey varsa söyleyin dedim, ama duyulmadı orada. Bana buradaki günlük hayattan korku yaratmaya çalışan 2. sınıf tv haberlerini hatırlattı bu konu. çocuklarımız şeker adı altında halüsinatif mi alıyor? muhabirimiz araştırdı, 7’de Fox haberde.

Reklamlar

4 yorum

  1. “Ve niye lise öğrencileri soru işaretinden önce boşluk bırakıyor?” [ST/TS]

    Heh he! Siz sadece lise talebesi mi öyle yapar sanırsınız! Anlı şanlı Haluk Mesci bile öyle yapmayı marifet bellemiş! Vah ki vah!


  2. Ah ah, şu dilbilgimiz. O zaten aksarken üzerine bilgisayarda düzgün yazmak gelince doğru yazanları bulmak için kombinasyon bilmek gerekiyor.


  3. 27 ytl maaşlı ceo. daha çok arar


  4. BU HAFTA DOSTLUK HAFTASI
    Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
    > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
    > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
    > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
    > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
    > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
    > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
    > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
    > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala
    > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
    > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala…
    > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi
    > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
    > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’
    iyiki varsııınnn.sevgilerimle
    http://www.ligtvkanali.wkhost.net http://www.ligtvonline.de.vu



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s