h1

damarlarımdaki asil morfin

20 Aralık, 2006

Bu satırların yazarı, uyuşturucu bağımlısı olduğunu itiraf eden ilk blogger mı olacak şimdi? Olsun ulan, anasını satayım. Yoksunluk hissettikçe her seferinde başka bir iç hastalıkları doktoruna gidip operasyon olmak istiyorum diyorum. Biraz pahalıya çıkıyor ama endişesi yok, tehlikesi yok, aldığınız madde saf, temiz. Bakın buradan tüm ilgili ve yetkilileri uyarıyorum, zengin çocukları parayı bastırıp yasal uyuşturucu kullanıyor! Onlar basıyor parayı, hemşire de veriyor morfini.

“Ver morfini, ver morfini” diyordu doktor hemşireye ben dalmak üzereyken. Sonra da ben uyurken Eternal Sunshine’da Jim Carrey’nin yatağında alem yapmaları gibi (Elijah Wood, Kirsten Dunst ve Mark Ruffalo’nun) başımda dansettiklerini görür gibi oldum. Çok kıskandım. En acısı, şarkıyı da ben söylüyordum.

Bu operasyonu iki yıl önce de olmuştum. O zaman tam fabrikasyon çalışan bir doktora gitmiştim. Aslında doktor benim dersimi almış olsa seri çalışan sistemine bir de paralel sistem ekler, cycle time’ı yarıya indirirdi. Neyse, gerekenden önce ayıltıp elime de bir çay tutuşturmuşlardı. Ama o hal öyle hoş bir hal ki normal olmadığınızı bile bilmiyorsunuz. Yanımdaki muayene yatağının üstüne koyarken devirdim çayı. Az ilerisinde de telefonum vardı. Telefonun üzerine dökülen çayı bir süre aa, döküldü diye izlemiştim.

Benim hayalgücüm bile hala dizilerin altına “memura 14 maaş” diye reklam veren Cem U zan’ı, ve bir kanalda dizi reklama girince diğerindeki magazin programında dizide 10 dk. önce oynayan görüntüleri ‘şu dizide şok gelişmeler’ başlığı ile vereceklerini tahmin edemezdi.

9 yorum

  1. Aa ben de biliyorum o morfinli saçmalamayı. Ne güzel oluyor, ben gülüyordum ve ısrarla konuşmaya çalışıyordum, ama ne zaman sözcükleri söylemeye kalksam gülüyordum işte. Eğer soğukalgınlığı ilacı alıp battaniyenin altına girerseniz passiflora almış kadar mesut olabiliyorsunuz. Hayır, hayır, en sert içkim Türk kahvesi, en mucizevi ilacım da sedergine plus c. Öyle işte.

    Aa ben sizin ilk olarak passiflora yazınızı okumuştum.

    Ben gideyim.


  2. ben aldigimda basimi saga sola cevirdigimde goruntuler flu bir sekilde yavasca geciyordu.. bu cok hosuma gittiginde sürekli basimi sala sola salliyordum.. bana cok ilginc gelmisti.. yine alsam yine yaparim (:


  3. bende ; ” öyle sarhoş olsam ki” adlı şarkının sürekli gerçek olmasını istiyorum.


  4. sanırım denemesi gereken birşey:P
    Vefanın da bu operasyonu geçirmesi gerekiyor ama bakalım ne zaman..


  5. Zizu, bu Banu Güve n nasıl birşey ya. Her geceyarısı hayran hayran bakıyorum ekrana. Gittikçe güzelleşiyor.


  6. Deadora, o sahneyi görmek isterdim, eminim görenler çok eğlenmiştir.


  7. soğukalgınlığı ilaçlarını bıraktım, herkese de vitamin ve çinko tavsiye ederim.
    o çiçekli yazı ile farklı bir intiba yaratmışımdır kesin.


  8. lizzle, yok, operasyon operasyondur. kimsenin ihtiyacı olmasın bence. ki benim ciddi endişelerim de vardı anlattığım gibi.


  9. benim morfin hikayem de şöyle: Doktor beni bayıltırken tarih bilgin nasıldır, sana bir soru sorayım demişti, ben atladım haydi sor sor, peki geçmişte bugün ne olmuştu dedi. Düşündüm, düşündüm gelmedi aklıma, bugün neydi ki? 9 Eylül-İzmirin Kurtuluşu, dedi. Aa evet biliyordum aslında, hem de o gün bir arkadaşmın da doğum günüydü. Ben morfinle iyice kendimden geçmişken, ya bir soru daha sor bak bunu biliceğim diye adama yapıştığımı hatırlıyorum, sonrası boşluk. Rivayetlere göre amelyatın ortasında uyanıp, masadan kalkıp gitmeye çalışmışım, bir daha bayıltmışlar. Kesmemiş herhalde… 🙂



Bir Cevap Yazın

