h1

Şarap mahzende yıllanır, Björk kalbimde yıllanıyor

12 Nisan, 2007

Şarap mahzende yıllanır, aşkım kalbimde yıllanıyor. İkisini bir anda içtim, inan içim yanıyor.

Bu şarkıyı yılbaşı civarı mutlak içki masası/efkar şarkısı olarak koyacaktım bir de. Ama kaldı. Herşey kalıyor zaten. Zaman geçiyor, kalanlar hep birikiyor. Yaşanmışlıklar iyi ama burada sadece yaşanmamışlıklar artıyor. O bir yerde yaşıyor, benim içim yosun tutuyor. İnsan dudak kadeh, kadeh dudak sanıyor. Benim gönlüm sende yıllanıyor.

Biricik Björk albüm çıkarıyor. Şurada ne güzel anlatıyor.

3 yorum

  1. björkün sessizce istanbula gelip konser vermişliği, benim yanlışlıkla gitmişliğim, o günden beri kendisini çok sevmişliğim var. keşke yeniden gelse.


  2. su anki muzik virtuozlugunuzu bjork’e borclu olabilir miyiz, sirin hanim?

    benim de ondan birkac ay once floransa’ya geldiginde kendisine o zaman da bayilsam da biletler pahali degil mi derken gec kalmisligim, sonra konser gunu trene atlayip tiyatronun onunde caresizce fazla bir bilet aramisligim, bulamayinca sonuna dogru kapilari acarlar diye birkac itayan gencle inatla beklemisligim ama acmamisliklari, yagmur ve soguktan hasta olmuslugum vardir. neyse ki sadece 1 saatti konser.


  3. bir de miyet ya, 2 hafta sonra my chemical romance + muse konseri var burada, ama gidecek kimsem yok. hani diyorum..



Bir Cevap Yazın

