h1

son gelişmeler nedeniyle yayınımıza ara..

17 Mayıs, 2007

Aşağıya IV.yi de yazacaktım. Ama onun acelesi yok, bunların var:

– Birgün, bugünlerde okulu, işi, onu bunu, koşturmayı bırakıp alıp başımızı Cannes’a gitmediğimiz için kendimize çok kızacağız.

– Costello, grubu The Imposters’la bir klüpte çalacakmış yarın akşam. Karşılığı? 75 kaaat. (ben diyim 75, siz anlayın 100 -para çevirme biriminin notu-). Visa Signature sunar, diyor bir de. Bizim neyimize yarıyorsa bu.. Birazdan yazılacak son madde yüzünden -yani acil ihtiyaçtan dolayı- birşeylerden, mesela kokainden filan kısıp gitsem mi diye düşündüm. Ama başka hiçbir şey olmasa, zamanında bedava seyrettiğim akustik konserinin anısına hıyanet olmaz mı bu? Hem de ne biçim olur. Oteline filan girerken görüp Costello, sen bir impostor’sın diye bağırmak istiyorum kendisine. Sen git, ben punk ruhu olan gerçek Costello’yu istiyorum!

– Cmt. demokrasi sınıfı dersbaşı yapıyormuş. SU hareketi ve genç siviller iyi bir program yapmış. Darphane’de (benim bildiğim Darphane Topkapı Sarayı’nın içinde, burada niye Gülhane Parkı içinde diyor? biri bana anlatsın). Vakti olsa da Halid Kardeş bizim için de gidip bir baksa, nasıl geçtiğini anlatsa.. Sonra kimdir bu çocuklar, in midirler cin midirler, bilsek..

– Zaten ertelenen programı gelecek dönem sonunda, yani Aralık’ta bitirip bitirdiğim gün de buradan sıvışmak planım vardı. Ama maalesef olamayacakmış. Ondan sonraki dönem de buradaymışım. O yüzden canım cidden sıkkın, sayın okur.
Ben talihin peşindeyim, talih benden kaçar gider. aaa-aa, aaa-aa..

13 yorum

  1. -Çok yaşa Simon!
    Cannes’in açılış törenini izledim, orada olmadığım için sinir bastı. Sonra afişini bloguma koymak istedim, küçük kaldı iyi gözükmedi diye, msn’e yerleştirdim. Şimdi merak eden “bu ne” diye sormakta. Üff, yani! Keşke orada olsaydım.
    -Darphane-i Amire Topkapı Sarayı’nın ana avlusunda. Yanında Aya İrini, Gülhane Parkı’nın yan girişi, Aekeoloji Müzesi sonra da Topkapı Sarayı Müzesi’nin var. Komşusunu kastederek öyle yazmış olabilirler mi? Yoksa bu pek iyiniyetli bir yorum mu oldu?
    -Cansıkıcı gelişme için bir önerim olamayacak, tevekkül desem, sinir bozucu olabilir.


  2. canın sıkkın olmasın, simon bey. hayat bu, planı yapan sadece biz değiliz. hem bilemezsin, belki talih senin orda istemeden kaldığın zamanın gelmesini bekliyordur. durmak için.. (yani talihten kastın ne ise, o.:)


  3. ben de öyle biliyordum çavdar hanım. gülhane de sadece oralara doğru uzanıyor, di mi? sonuçta kolayca tanımlayalım diye hata yapmışlar yani. yıllar önce, ilk elden geçip habitat sergisiyle açıldığında gitmiştim darphane’ye. ve hayran kalmıştım, hem mekana, hem sergiye.
    neyse, artık eskisi gibi plaj güzelleri yok, desem bu sizin için bir üzüntüyü azaltıcı faktör olmayacak sanırım:)

    tevekkül, zaten Dr. Z.’nin derslerine girerken hep yaptığım şeydi. ama bir yerden fazlası doğama aykırı sanırım, uymuyor bana.


  4. pıypıypıy, sana öncelikle sitem.. ‘ağlıyor’muş, benim bildiğim ‘gidiyor’du o. ben de kayboldun sanıyordum.

    şimdiye kadar olanlar bundan sonra olacakların en ufak bir göstergesi ise böyle bakmam çok zor. hem sonuçta ben gidiciyim. buradaki talih neyime, diye bakıyorum.
    diğer yandan, altan erkekli demiş ki vizontele’de ‘bir yeri seversen orası dünyanın en güzel yeridir. dünyanın en güzel yerini sevmezsen orası dünyanın en güzel yeri değildir.’


  5. canıni fazla sıkmamaya calis. ben beceremiyorsam da, tavsiye edebilirim. oluyormus, bitiyormus, ben bitirip donenlerin yalancisiyim.


  6. pelin, bitecek ama çok geç olacak. çok güzel olabilecek uzun yılları, hiç sevmediğim bir yerde, hiç sevmediğim insanlarla, pardon, daha doğrusu yalnız, ve çok üretken olabilecekken çürüyerek geçirmiş olacağım.
    sıkkından çok açıkça mutsuzum.


  7. Aman ha, Simon!
    Dikkat et depresyona girme!
    Bir tanıdığıma, bir psikolog böyle demiş.
    Aslında tanıdık kişi, depresyona girmeye niyetliydi de, o nedenle lafı böyle anladı, diye düşünmüştüm sonradan.

    Takılıyorum, belki biraz neşelenirsin diye.
    Mutsuz olmamaya çalışsan, akıllı bir insansın. Bir yolunu bulursun. (Ay, bu da çok didaktik oldu. Pardon.)
    Sinemaya gitsen iyi gelir mi, sinemaya gitmek, her zaman, bana çok iyi gelir de…

    Hımm, belki bu vesileyle Mavi-Çınar seyredilir de laflarız.


  8. simon,
    gecenlerden abd grubunda (anything but dissertation diye bir destek grubu var bizim okulda:) grubun yoneticisi dedi ki bana “don’t shoulda/woulda yourself”. kendini yaralamaktan baska hicbir ise yaramiyor. mutsuzlugunu anliyorum.senin gibi, bizim gibi cok insan var. neden bu ise giristiklerini ve bitince ne getirisi olacagini bilmeyen ve bu yuzden mutsuz.
    ben boyle durumlarda kendime kiyak gecerim bazen. cok sevdigim bir cay evi var mesela, oraya gidip abuk subuk bitki caylari icip, turkce bir seyler okuyorum. sen de kendini simartabilirsin sevdigin seylerle.


  9. Sana buralardan birşeyler yollasak kendini daha iyi hisseder misin acaba???? Aklına gelen birşey olursa haber ver, olur mu? Ama oralarda mutsuz olma sakın 🙂


  10. patron, iyi misin?!
    daha keşfedecek müzelerimiz var. 😉 sabret acık. bugünler de geçecek. aaa-aaaaa, aaaa-aaaaa, dırınım dımtıs!


  11. Sindirfella:
    kolonya
    pekmez
    Robert Plant konseri biletleri. 5-6 tane. kimi çağırırım, çağırdıklarım kimi çağırır, belli olmaz şimdi. hem birine sorarsın, o cevap vermeden birine daha sorman gerekir, filan..:P


  12. candan, ne şeker şeysin sen.
    dün woody allen’ın match point’ini seyrettim. onun filmlerinde hep bir müzede sergi gezerken ilişki muhabbet etme sahnesi vardır ya, bu sefer tate modern’i geziyorlardı. woody beyamca da bir iyilik yapmış, bütün güvenlik kameralarını kadraja sokmuş. kare kare dondurup inceledim. sonra yazarım..


  13. sensin o! 🙂

    merak ettim şimdi. seyretmiş miydim ben o filimi acaba? ay çok helecanlı! bekliyorum yazını.

    bi’ şey daha.. biz seni çok seviyoz. yazmasak da, okuyoz. kalbimiz her dâim buralarda.
    imza: bir azizseverler derneği üyesi.



Bir Cevap Yazın

