h1

kulağıma para kaçmış

8 Haziran, 2007

{gidemeyenler üzülmesin, ben çalarım size: toi et moi}

||||||||||

Geçen gün kulağım tıkandı. Söylüyorum, papix hoş birşey değil. Duymuyorum resmen bir kulağımla. Saat 04:50 civarı iyi olabilir tabi, imam sahneye çıktığında, ama onun dışında çok rahatsızlık. Akşamüstüydü, yakındaki bir polikliniği aradım, bir doktor hanım aldı sekreterden telefonu -o kadar küçük bir yer-, bir ilaç damlatın, birkaç saat sonra gelin. Ben geceyarısına dek buradayım dedi.

Maç vardı, devrearasında gittim. Fatih Terim sevmiyorum. Girdim, kimse yoktu poliklinikte. Sonra bir sekreter, sonra konuştuğum doktor hanım geldi. İçeriden dizi sesi geliyordu, Şehrazat “ben bir tek Onur’u seviyorum” diyordu. Afedersiniz, tam dizi sırasında gelmiş oldum dedim. Yok, ben maç seyrediyordum, tam maç sırasında geldiniz, dedi doktor. O sırada biri diziden maça çevirdi kanalı. Gol var mı, ben çıkarken yoktu dedim. Yok dedi, zaten yeni başlamış olmalı 2. devre. O anda spiker sesini yükseltti, Sabri vuruyor, gol mü, diye, kadın da gitti baktı, değilmiş. Bir de adamın sesi geliyordu içeriden. Sonra hemşire ılık su getirdi çaydanlıkla. Sonra da gayet ilkel mekanik bir alet. Sonra ben bir koltuğa oturdum, kulaklarımı yıkadılar. Kulağım açıldı birara, sonra sudan tıkandı yine.

Sonra giderken sekreter söyleyince anladım, para sıkışmış meğer kulağıma. Verdim, açıldı sonradan. Eğer bir dönem iş ararsanız, veya acil para kazanmak istiyorsanız tavsiye ederim, çok karlı iş. Hemşireyle doktorun tavırlarından anladığım, çok yaygın bu. Uzmanlık gerektirmiyor, yatırım gerektirmiyor (o alet birkaç lira olmalı), işlem 5 dk.-bir güne bissürü iş sığar. Sokak sokak dolaşıp kulakları tıkananların derdine çare olup kısa zamanda köşeyi dönebilirsiniz. İğrenç mi dediniz? Ayıpsınız, diğer işler daha mı az iğrenç? Ben Dr. Z.’nin işlerini yaparken daha çok iğreniyordum.

Kapıdan çıkmadan doktor geldi tekrar. İçine sinmedi sanırım kulağımın hala kapalı olması, şu damladan tekrar damlatın, sonra bir süre yatın, bir gün sonra açılmazsa tekrar gelin, dedi. Benim de içimde kalmıştı, Brezilya 2. takımıyla çıkmış, yani çok ciddi maç değil, çok şey kaçırmadınız dedim. Önemli değil diye güldü. Sonra çıktım gittim. Birilerinin hayatına birden girip sonra usulca çıkmış oldum. Hep öyle yaparım.

Reklamlar

6 yorum

  1. Usulcacık olması büyük nezaket gerçekten. İnsana da bu yakışır. Usulcacık.


  2. 🙂 sevgili simon ne hoşuma gitti yine. geçmiş olsun, kulağınız nasıl? bora’nın annesinin de tıkalı birkaç gündür. ah, ne şahane dedim, geçmiş olsun sohbetim sırasında, keşke benim de tıkansa, hiç duymasam. insanlar konuşurken başımı sallasam, duymuyorum sizi, ıııhh, duymuyorum, filan desem. (bunu yapabiliceğimi söyleyeceksin ama yapamam. duyduğum anda yüzümün çizgileri değişiyor) falan filan işte. o alet berbat. hiç güvenmiyorum o alete.

    sevgiler.


  3. kulak yıkamak ve kulak damlaları eskilerde kaldı.keşke yaptırmasaymışsın. damlayı da kullanma bence.zaten öyle bir anlatmışsın ki doktor olduğunu varsaydığımız kadın, bir gözü tv ekranındayken, eteğinden de bir çocuk çekiştirirken kulağına gliserin damlatmış,çay suyuyla da yıkamış gibi geldi. gerçek doktor muydu acaba, nasıl içine sindi, sağlık bu niye bu kadar özensizsin vs vs vs.


  4. biliyorum ahh’cık, sen şu havana düğünü macerasında kaldın. ben ne bileyim damla ve yıkamanın eski olay olduğunu.. yeni metod nedir peki? bizim aileye aile doktoru olsana sen.. çok çittiyim. ayrıca gitmişim, kulağım tıkalı, gecenin 10’u, yok burası içime sinmedi diye dönse miydim..


  5. size ten rengi bir kulak tıkacı bulsak per’anım?

    skör: insanların hayatımdan çıkması çok zor kabul ediles bir fikir, belki o yüzden yavaşça yapıyorum bunu. bir köyde, küçük bir kasabada filan yaşamalıyım sanırım.


  6. :)) yok yahu bu benim default halim. öyle sağlam kodlamışlar ki değişmiyor.
    biliyorum kodlardan kurtulmak lazım, illa bir yerde kalmak gerekiyorsa yolun yakın olduğu yerde kalmak lazım, hiç endişelenen yok diye mızımızlanmamak lazım.

    o “sen”in sonundaki iki nokta var ya ayracımı tam oraya koydum haberin olsun 🙂



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s