h1

yine federer, yine nadal, yine enan-arden

10 Haziran, 2007

Geçen yıl Nadal-Federer finalini hevesle yazmıştım. Bu yıl yine aynı final, hala biri klasik tenisin ve istikrarın sembolü, diğeri coşkunun, enerjinin ve hoş eşofman altlarının karşılığı.

İki yıldır da Henin-Hardenne kazanıyor turnuvayı (gerçi yine Henin olmuş). Justin Henin’ı ilk gördüğümden beri seviyorum. Kaç yıl geçmiş, ben 3 yıl filan sanırdım, Wimbledon’da iki katı Venus Williams’la oynuyordu finalde, yenildi. Küçük bir oğlan çocuğu vücutlu görünümlü, bir erkek hareketliliğine ve backhand’lerine sahip. 19 yaşındaydı ve tribünde nişanlısı vardı. hmm, peki demiştim.

O zaman Henin’dı, sonra evlendi, Henin-Hardenne oldu. O sırada evliliğe onay vermeyen ailesiyle görüşmemeye başlamış. Annesi ve ablası zaten o küçükken ölmüş, babası ve 3 kardeşiyle de arası böylece bozulmuş. O yüzden bu kupayı aldıktan sonra ailesine teşekkür etmesi, onların da tribünde olması hoştu. Boşanmış meğer, ‘sen haklıymışsın baba’ durumu yaşanmış.

Bizimse bir grand slam kazansak seyircilerin üzerine basa basa tırmandığımız tribünde kime sarılacağımız sorunsalı hergün kafamızı karıştırıyor.

|||||||||||

İşitme engelliler için televizyonda yayınların altyazılı yapılması (ve bunun teletekstten yayınlanması) fikri bir bayülgen programından çıkmıştı. Bu gece yine işitme engelliler var programda; aradım bunu anlatmak için (kendisini yeterince samimi bulduğumdan değil de maksat fikri duyurayım) ama maalesef…

4 yorum

  1. hola amigo,
    uzun zaman oldu yazilarini okumayali..
    nadal-federer maçi yine muhtesemdi. tatilim olsa ve bilet bulabilsem çok isterdim maçi gormeyi.
    bir aradasim nadal’in yari final maçini gormeye gitti. nadal insan degil robot, her topa karsilik veriyor, terminator gibi birsey dedi 🙂
    bunca senedir ben bir defa bile gulumsedigini gormedim gerçi, olsun yine de kupayi haketti..

    asli


  2. evet yani, possibly maybe. seni protesto ediyorum. bir konsere gidesin ve sahnedeki şarkıcı kız seni gösterip herkese güldürsün diye diliyorum.

    sen maç bitince kapatmış, kupayı aldıktan sonra tribüne atladığı o kabus sahneyi görmemişsin.


  3. ya nadala sölençek ne kelime varki nadal muhteşem bir tenisçi varmı üstüne konuşulçak bişi adam resmen uçuyo toplara hırs var karşındakinin maç sayısı olsada avntaj kensidindeymiş ğibii davranıyo zaten nadalı nadal yapan en ayrıçalık bu federer bile nadala ne kadar yenileçm demiş varmı ötesi:)


  4. haha, o yüzden mi yenildi yine fimbıldın’da.



Bir Cevap Yazın

