h1

yine selim arhan, yine esma, yine ben.. bi’ de aksak?

12 Haziran, 2007

İnsan gelecekte olacağı kişiyi biliyorsa ve o kişiden nefret ediyorsa nasıl yaşar yahu? Oysa ben Aksak olacağımı farkedeli kaç ay olmasına rağmen hergün nefes alıyorum. Neyse ki yeni bir alternatif daha geldi aklıma: Selim Arhan. Tamam, aileden gelen bir holdingimiz yok. Ben de o holdingin yönetim kurulu başkanı değilim. Ailenin de büyük değil, herşeyiyle küçük oğluyum. Ama bunlar sonuçta fiziksel durumlar. Oysa biz kalpten benziyoruz. Sonra koca dünyada tek bir arkadaşı var. Ve üstelik tam olarak aynı kravata sahibiz. Evet, ileride birgün Selim Arhan olacağım. Hayatımı yalnız geçirmeye kendimi hazırlamışken birkaç gündür çektiğim uykusuzluğun üzerine yardımcılarımdan birinin evinde, kızı Esma bana çay yaparken uyuyakalacağım. Sonra, uykusuzluk nedeniyle tek arkadaşımın zoruyla gittiğim psikiyatrist, bunun lafı geçince “demek onun yanında huzurlu hissediyorsunuz” diyecek. Yavaş yavaş aklıma ve gönlüme girecek Esma (Şekspir’in Kuru Gürültü’sündeki metod). Esma Esma diyerek devam edecek hayat. Çok çeşitli sorunlardan sonra biraraya geleceğiz. Sonrasını bilmiyorum, o noktada filmler biter, hayatın da bittiğini sanıyorum.

Tabi, dizilerde ve filmlerde yaşamayı bırakmak gibi bir 3. seçenek daha olabilir, ama bu olasılığı elimin tersiyle ittirdiğimi söylemeye gerek yok sanırım.

4 yorum

  1. “Tabi, dizilerde ve filmlerde yaşamayı bırakmak gibi bir 3. seçenek daha olabilir” de diyerek tedbir almışsın, Sevgili Simon.
    Gördüğün gibi ben yılmadım, dır dır ediverdim yine.
    Hani hava güzel, çok bi dolaş, gez. Daha keyifli olur, sanki…


  2. tedbir almadım. tedbiri biliyorum sadece ama bana yakın birşey değil bu.
    dışarsı tehlikeli.
    dırdır et.


  3. Aman canım, ne tehlike var dışarda?
    Hayat dışarda akıyor.
    Eğer oturup senaryo yazıyorsan eyvallah da, aksi halde derhal dışarı!:)
    Sen şimdi Şehrazat’a takılma bir de? Aman deyim!


  4. dışarsı uzun. tehlikeli işte.
    şehrazat’a takılmadım, takıldığım olsa olsa 1 ist. masalı’nın eski bölümleri olabilir.
    yalnız, dün şehrazat’ı rüyamda gördüm. hem de tam bu yorumu bıraktığınız saatlerde.



Bir Cevap Yazın

