h1

SUNRISE SUNSET

20 Haziran, 2007

Giysi pazarı muhabbetleri, yeni mutsuzluğum, eski güzel anılar, zaman biter mi, tehlikeli sokaklar, garip tv programları, hepsine kafamda dokundum yazar gibi. Ama bunu dinleyince şu an başka birşeyi yazamayacağım belli oldu.

Tevye türlü çekişmeler sonunda büyük kızını evlendiriyor. O ve karısı tören sırasında kendi kendilerine..

– Ne zaman büyüdü bu bu kadar? Daha dün ellerimde değil miydi?
– Ne gibi öğütler verebilirim ona? Hayatlarını nasıl kolaylaştırabilirim?
– Artık birbirlerinden öğrenmeliler, gün be gün.
– Sunrise sunset…

Çok acı, çok ince, çok usulca…

8 yorum

  1. dün akşam fiddler on the roof izlenmiş evet evet. uzun ama çok güzel ya.


  2. seyretmedik aslında, şehrazat’ın reklamlarında şarkılarını dinledik. ama annemin ısrarlı ricasıyla e’den daha erken saatte oynatmasını istemek gerekecek. başka isteyen varsa izleyici-at-cnbce.com’a yazıversin bi zahmet.


  3. 100 hasidic adam ile 2 yil calistiktan sonra, artik youtube’da verdigin son linki bile izleyemiyorum. sanirim bir terapi seansi gerekiyor bu tecrubeyi atlatabilmem icin :-((


  4. “Sen şimdi Şehrazat’a takılma bir de?”

    AA, bilmiş miyim geleceği, nedir?
    =))

    Ben ise, sıcak canımı çok sıktığı içim hiç bir şey seyretmeyip gazete okudum.


  5. Ben çok severim o filmi.

    Mail atayım


  6. hasidic nedir NY? uzun sakallı yahudiler gibi birşey mi?

    takılmadım canım çavdar, seyrediliyor sadece.

    ben de seyretmeyeli çook yıllar oldu, oynar umarım tekrar.


  7. evet sakalli, siyah-beyaz kiyafetli,asiri dindar grupla iki sene yakinen calistiktan sonra, dugun gibi keyifli goruntuler bile eski gunleri cagristirdigindan izleyemiyorum maalesef


  8. a, anladım, siz dedektif Wolfovski’siniz. öyle bir film vardı, kathleen turner o yahudi cemaatinin içindeki bir cinayeti çözmeye gidiyor.



Bir Cevap Yazın

