h1

nokta nokta

1 Temmuz, 2007

– Birkaç günde bir buluşuyoruz. Hep akşamları. Çok yorucu bir ilişki. Ayrılırken hep tükenmiş oluyorum. Benim genelde gözüm kapalı oluyor. Açtığımda zaten hep elleri ağzımda oluyor, dibimden ağzımın içine bakıyor. Sormak istediğim ‘ne bakıyorsun hep ağzıma ya’ sorusununsa o sırada ne yeri ne zamanı ne de alemi oluyor.

– Parfüm endüstrisi devrim yapmış. Hepsi ünlü markalarını kalem tipinde çıkarmışlar. Eşitlik olsun diyedir ki hepsi o markalarla ilgisiz birbirine benzer kokulara sahip. Sanırım doğal olsun diye de bol sulular. Ayrıca, kadın erkek eşitliği de sağlamışlar, ayrım yok. Sadece pazarlarda satılıyor. ‘Kenzo 1 ytl olacak’a meydan kalmamış, gerçekten 1 ytl.

– Onları gördükten sonra ilerideki bir masada bir kadın da gerçek şişelerinde satıyor parfümleri. Ne kadar diyorum, telefonda olduğundan 3 ve 4 yapıyor parmaklarıyla, iki farklı boy için. Neyse ki ben karar verip bir 5’lik çıkarmadan bir başkası gelip fiyat soruyor, kadın da 30 ve 40 diyor ki rezil olmuyorum. Gerçekmiş meğer sattıkları, ne bilelim anacım.

– Anneme telefon ediyorum sokaktan, ‘anne, alsancak’ta tommy neredeydi?’, ‘geride geride’ diyor, yandan geçen alsancak kızı. Kendisini haziran ayı ödüllerine aday gösteriyorum.

– Ama haziran ayı ödülü, şimdiye dek aldığım en anlamlı yorumlardan birine gidiyor. 2 alttaki yazıya inerseniz görebilirsiniz. İnsanın, yazıda anlattığı kişiden yorum alması ne güzel birşey. Keşke hep böyle olsa; bayülgen desem, hemen cevap verse -kavga etsek, gelecek maddedeki gibi p.mağden desem, nasılsın ablacım dese (tam da kesinlikle onun demeyeceği birşey olduğu için beklenebilir bu söz). Ayrıca, ne güzel, adam yapmakla kalmıyor, bir de kendi hakkındaki yazıları araştırıp buluyor.

– Yandaki basta! köşesinde bahsi geçen hürriyet vakasını p. mağden de yazmış dün.

– Mojito’nun en iyi yapıldığı 3 yerden biri: bizim ev.

ocak2-3344-2.jpgAma herkese öneremiyorum, çok tehlikeli. Taze naneyi atıyorsunuz bardağa, içine şeker. Ama eğer şart malzeme beyaz romun 35’liğini Havana Club’ın müzesinden yürütmemişseniz (tehlikeli) migros’ta 70’liği 40 ytl (çok tehlikeli). Bu anda isterdim ki hep beraber ayağa kalkıp oha diyelim. En az yıl bekletilmişi (3 yıl) olduğu için en ucuz rom olan beyaz rom, orada 7-8 cuba convertible iken (diyelim $9-10), buraya gelince nasıl 40 ytl oluyor, hesabını bilmek isterdim. Tabi, havana club rom şart mı (mesela bacardi olmaz mı) derseniz, romun ruhu eksik olmasın, sonra Ernest baba çarpar sizi rüyanızda.

6 yorum

  1. tesadufe bak ki, (ikinci mi birinci bilemem ama) Mojito’nun yapildigi iyi bir yerin adresini de ben gecen hafta vermistim. :-))


  2. mojito bayıyo yaaaa ya da ben hep kötüye denk geldim


  3. Reklam filmini kendisinden daha çok sevdim ben sanki… ya da henüz çok iyi yapan biryerde Mojito içemedim 😀


  4. ulu manitu adına mojito’nun kötülerinden korununuz, ey yorumcular.

    NY hanım, adamın yaptığı mojitonun rengi faul geldi bana. hem bacardi kullanmıştır o, olmaz ki:)

    zuzay, mojito bayıyo uyumlu olmuş. itiraz edemiycem, safi o yüzden.

    sindirfella’cım, reklam filmini nerede gördün, sinemada? adamın naneyi havanladığı, silme hatunun da buna göbek attığı reklam sanırsam. mojito tattan öte bu bir ortam işi bence. tabi o parti ortamı değil.


  5. valla adam gozumuzun onunde koydu rum’u, bilmem sisenin icine bacardi koyduysa :-))

    gerci tadi pek bir guzeldi, bacardi macardi, kimin ugrunda, barmenimiz nasilsa pek bir yakisikliydi.


  6. belli canım, adam tipiyle gözünüzü boyamış sizin. o sırada bildiğini yürütmüş. abd’de kullanılan romun markası hep bacardi. gerçi birçok yerde öyle.



Bir Cevap Yazın

