h1

hadi, düğüne gidiyoruz

6 Temmuz, 2007

Ben ne zamandır bir düğün olsa da gitsek demiyor muyum? Hatta kışın evleneceğinden bahseden bir arkadaşıma her konuştuğumuzda ısrar ediyorum, sen yazın evlen diye (zaten hiçbir düğün tiril tiril giyinilen yaz düğünleri gibi olmaz).

Neyse, bizim bir mezun listemiz var, üniversiteden (hani şu, uçakta rastladığım hocanın kurduğu). O hocanın duyuruları dışında birşey gelmiyordu aylardır. Ama sonra, gazete okuyorsanız biliyorsunuzdur, cumhurb. adayımızın kızı bizim bölümden mezun olurken diplomasını türbanla alınca olay oldu, rektör (doğramacı’nın oğlu, o da bizim bölümden, baba adamdır) hakkında soruşturma açtı yök. İki uçtan birsürü mail geldi bu konuda -neyse ki iki kutupta olmayanlar da vardı birkaç-.

O maillerin hızı kesilir kesilmez bir davetiye geldi, bu yıl mezun olan bir kızla geçen yıl mezun olan bir oğlan evleniyorlarmış 7-7-7’de, Akhisar’da, herkesi çağırıyorlardı. Ben de hiç tanımasam da bir kutlama maili gönderdim, ve ‘çekici bir teklif ama ben uzaktan kutlayayım’ gibi birşey dedim. Dikkatli gözler bu cümledeki, elini kaldırmasa da defansın arkasına sarkıp pas bekleyen tavrı, verkaç için pası verip boşa kaçan hareketi farketmiştir. Ama iyi bir pas için akıllı bir pasör gerekir. Damat adayı oğlan da “aman Simon abi, İzmir neresi, atla gel, hem tanışırız, bu çekici teklifi kaçırma” demiş. e, iyi dedim ben de.

Yalnız gitmek hafifötesi buruk ama. Gelmek isteyen lütfen atla’yıp gelsin. Atla gelmek de yakışır hani, kasaba düğününe. Yapmayın canım, uzak değil, İzmir neresi, mesela Bursa’dan topu topu 4 saat. Aslında basıp bir gün sonraki Anthony & The Johnsons’a mı gitsem diyordum ama sanırım bir düğün Anthony’nin kırık sesine basar.

Düğüne git, oradan da İstanbul’a gidersin mi dediniz? Siz beni genç mi sandınız koalisyon ortakları? Ama yine de bakın, siz gelin, düğünün sonuna doğru kafalar mayhoş (pardon, politically correct olalım: kafalar içilen onca koladan cin gibi) arabanın kapısını açarken istikamet Ses Tiyatrosu demezsem ne olayım? Gelmezseniz de nazar etmeyin n’olur, evlenin sizin d’olur.

19 yorum

  1. ben izmir’egidiyorum yarın gece. gelsem mi. haha.(:


  2. ben geleyim…gercı duğun sevmem ben ama..hatta bursa yı da sevmem ve hatta senı de tanımıyorum..
    yok yok sen ıstanbula gel ben gelmıyım duğune ..
    kırılmazsın demı:P


  3. maybe (bizim bi possibly maybe’miz var, karışmayasın sen), gel tabi, cebime koyup da götürürüm hatta seni. yolda led z. çalarım sana. ama cmt. akşamı burada olmayacaksın sen galiba. yoksa bir mail at, yerimiz bol.


  4. serapçım, tabi kırılırım, çünkü ben bursa’da değilim, bilirsin sanırdım. ve beni de birçok kişiden daha iyi tanıyor olman gerekiyor.


  5. Oh, maşallah!
    Düğün dernek derken neşeniz yerine gelmiş, Simon Bey.
    Hah, şöyle.:)
    İstanbul’da bu ara şahane konserler var, hem çöl sıcağı da şimdilik ara verdi. Düğün üstü yolculuk iyi fikir doğrusu. İyi yolculuklar ve de iyi eğlenceler.


  6. Ben gercekten cok isterdim o dügüne gitmeyi. Kimseyi tanimadigim bir dügüne birazcik tanidigim biriyle gitme… Süzülmek zorunda olmadigim bir dügün eglencesi! Zivanadan cikmak icin daha iyi bir ortam düsünemiyorum. Gelsin ickiler, gitsin sarhosca danslar…ohhh ohhh

    Ben gercekten cok isterdim o dügüne gitmeyi.


  7. sorma ya, çavdar, caz fest.i esnasında tv seyretmek bir azap oluyor. çok gitmeyi istediğim birkaç konser hayal meyal geçip gidiyor.
    keyfimin yerine geldiğini kim söylemiş?

    TT’cim, birazcık tanıdığım biri durumu namevcut. tabi, yarın yoldan birini ayırtmazsam, veya otostopçu almazsam. ama bana tersine, zıvanadan çıkmak pek uygunsuz olur, dedikodu malzemesi olmamak için efendi efendi davranmak gerekir gibi geliyor.
    ben de gelesin isterdim ama kısmet, nispet, kıspet.


  8. simooon…
    düğün bursa’da degılmı yahu..sen izmir’desin düğüne gıdeyım bende senle demiştim..


  9. tanımama mevzusu da bedenen tanısmadığımız için:)
    yoksa yakinen tanır ve severim bilirsin..


  10. düğün akhisar’da. atlayarak hoplayarak okuma mevzusu sanırsam. bursa, sadece bir pastı. veya şudur ki akhisar, manisa’da:)
    tanıyorsun yani. beden fani, dostluklar kani.


  11. yoo hepsini okumustum ama algım zayıf demekkı..
    manisa nın nerde oldugunu bulursam soz gelcem…
    sevgıler:)


  12. manisa, izmir’de denebilir.
    gelmedin sanırsam.


  13. Ben bu arkadaş düğünleri yüzünden evlenmeye karar verdim.:) Şaka değil ciddi para harcıyorum altındı vb derken, bu paraların bir geri dönüşü olmalı 🙂 Bu mantıkla kurulacak bir yuvadan da hayır beklenmez ama ne yapalım 🙂
    Hatta bu akşam var bir düğün. Gidip deliler gibi oynamayı planlıyorum. Gerçi minik bir şeye üzülüp tüm gece masamda da oturabilirim bakalım hangisi olacak 🙂


  14. bence hangi mantıktan hayır geleceği belli olmaz tali (ani bir samimiyet hali). bakınız, duvara karşı’nın ‘ben kafama göre gezip tozmak, gecelik aşklar istiyorum’ mantığıyla kurulan evliliği.

    ama sen çağırmıyorsun bak (düğüne), ben gelsem üzgün oturtmaz, mutlaka oynatırdım.


  15. aloha m. templar,
    siz maç davetiyesi bırakırsınız da ben bunu unutur muyum? buyrun, size açık düğün davetiyesi.
    ne zaman evlenirsem, sizi halaybaşı kontenjanından davetli listesine yazıyorum.


  16. Ani samimiyete hiç dayanamam hemen ben de samimi olurum. Zaten uzun süre siz demek de beni sıkıyor doğrusu.
    Eğer oynatma özelliğin olduğunu bilseydim tabii çağırırdım. Bundan sonra bahane istemiyorum. Hepsine çağırıcam. 🙂
    Bu arada oynadım düğünde ama kısa sürdü, daha yeni açılmıştım.
    Duvara Karşı’ yı da severim ben, gerçi kim sevmez ki 🙂


  17. sotiz, (ne zaman) evlenirsen ben nedim olayım.


  18. slm arkadaşlar nasılsınız bn suat manisa akhisar dan


  19. TÜRKİYE NASILSINIZ ARKADAŞLAR AKHİSARLI BERBAT SUAT TAN SLM OLSUN HERKESE



Bir Cevap Yazın

