h1

mikis

13 Temmuz, 2007

Gündelik konularda yazmaya ve forumlardan ve arama mekanizmalarından bu denli çok kişi gelmesine alışık değilim. (Dünki yazı için) Bugün gugıl’dan gelenler bin’e yaklaştı. Rahatsız oldum, diğer tüm yazılarımı da o kitlelere açmaktan gelen bir açık denizlerde yüzme hissi.

₪₪₪₪₪₪

Bn. E’nin uzun kirpikleri, güzel kolyeleri var. Hepsi Efes’in kırmızı mavi ışığında parlıyor.

₪₪₪₪₪₪

Aşk çöplükte bulunmuyor. Yolda, nette, pazarda da bulunmuyor. Ya denizde? hmm, olabilir. Dibe daldığınızda gözünüzü dört açın derim.

₪₪₪₪₪₪

Konser eleştirmenliğinin etik kurallara ihtiyacı var bence. Anthony’nin konseri üzerine herşeyden kaçınayım diyordum ama mümkün olmadı. Şunun ve şunun gibi yazıları yazarken ‘pagan ayini gibiydi’, ‘sahnede büyü vardı’, ‘seyirciler arındı, bir oldu’ gibi tanımları kelimeleri biraraya getirip yazmak kolay. Peki ya, çok isteyip de gidememiş kişilerin bu kelimeleri okuyunca hissedecekleri?

Anthony’nin hayranlığını belirttiği transseksüel divamız sahnede kutsanır, evliliği olay olurken Fatih Özgüven’in yazdığı gibi Antalya’da öldürülüp bir dereye atılan bir travestinin varlığı çelişkiden öte. Trajik.

₪₪₪₪₪₪

Yalnız, güzel bir tatilin bir tiyatro festivalinde olabileceğini kurmuştum. Hem de sokaklarda geçen bir tiyatro festivalinde. Kısıtlı, minik bir tatili azcık planladım. Haftaya. Öyle duruyordu. Şu gün şu gün arası. Ama o günlerde birşey vardı sanki. Hatırlayamadım, yoktu galiba. Bir iki gün sonra dank etti. 22’si. Tam da ortasında. Hadi, oy vermenin çok önemi yok (kimse de sizi tersine ikna etmesin, bir oy değersizdir) da o akşamki sabahlara kadar heyecan kaçar mı? Üzüleceğim kesin, ama yine de bundan kaçılır mı? Peki ya, seçim tarihini ayarlarken biraz daha duyarlı olamazlar mıydı?

₪₪₪₪₪₪

Mikis Theodo. gelemedi ama size selamını yolladı. Şu görüntülerle. Aynı sahneyi biz de seyrettik orada. Sonrasında yaşlı, rahat 80’inde bir Anthony Quinn’le bir konserde karşılıklı danslarının görüntüleri vardı, birbirlerine kafa tutarak, tek yürek gibi. Müthişti.

9 yorum

  1. Pardon bir konuda yardımını isteyebilir miyim? Ne şekilde siteye gelindiğini nasıl görebiliyoruz? cbox’ ıma birilerinin küfür yazmış olduğunu görünce hafif bir şok geçirdim de.. Bu insanların yolu bloguma nasıl düşebiliyor merak ettim.
    Ama uzun, yorucu filan olursa anlatmak hiç uğraşma lütfen alınmam.
    Teşekkürler.
    (konuyla alakasız olduğu için bu yorumu silebilirsin de.)


  2. uzun olmaz tali. wordpress kendisi veriyor istatistikleri ama sen de statcounter’a kaydolup öğrenebilirsin. kaydolması sorun değil, sana bir kod verecek, onu da bloga koyacaksın, neresi olacağını da yazacak. sorun çıkarsa çok uğraşmadan yaz yine.
    bu arada yazdım sana ama spam’e mi gitti?


  3. Simon, Avignon’a mı gidecektin yoksa?
    Seni okuyunca festival programına baktım, bana kalsa giderdim. Ya da sen bana bakma, ben yolculuk denince kendimi kaybediyorum. Belki de seçim gecesi heyecanı daha çekicidir, gerçekten.(?)


  4. avignon.. heyecan katsayısını artırıyorsun, sevgili çavdar. yok, benimki (seçimin ortasına denk gelen) 3-4 gün süren minik, samimi bir festivaldi (avignon uzundur sanırım). ama artık çok geç zaten.
    seçim gecesi, heyecanından çok bir zaruret sanki. sonuçları seyretmek bir misyon.


  5. Teşekkürler Simon, deniycem hemen. Nereye yazdın bu arada? Kim spam saymış hemen dağıtayım ortalığı 🙂 Blogger mı yoksa mail mi?


  6. eternelfun.


  7. Anladıım. Ben ona pek bakamıyorum, işyerinden girilmediği için hemen bakayım işten sonra. Bugün de çalışıyorum 😦
    Bu arada statcounter ı hallettim ben, süpermiş hem de çok kolaymış.
    Sağolasın.


  8. Antony konseri sonrası yorumlarda dikkatimi çeken bir nokta yazar kesiminin gelenleri genel genel etiketleme arzusu oldu ki sinir zıplatıcı. “Beyaz Türk” ler doldurmuşmuş. Orada parasını biriktirip de gidenler vardı ve davetiyeler sebebiyle yer bulamamış insanlar için en çok benim içim yandı. Zira Antony’i en çok onlar hakediyordu.

    Ama Antony söz verdi, gene gelecek.


  9. bak, bu son cümlenle içimi serinlettin ezgi. cidden. gerçi biletlerin bittiğini bilmiyordum, ben sadece ist.’a gidememiştim konser için. o yorumları da görmemişim.
    ayrıca, filmlerin arasında stalag17’nin bulunduğunu görmek de sevindirdi.



Bir Cevap Yazın

