h1

güzel çirkin aramam

14 Ağustos, 2007

s33.jpg
bazen bütün dünyayı, bir kızın sana olan ilgisinden ibaret sanıyorsun. senin için hazırlandığını hissetmekten, beraber seyrettiğiniz çok hoş bir sahnede dönüp sana gülümsemesinden, hafif bir meltemle sana gelen kokusundan, babet ayakkabılarından, bir bahane bulup aramasından, aradığında başta çekinerek konuşmasından, ince bileklerinden, sokakta karşılaştığınız bir şeydeki komik yanı bulup sana göstermesinden, gülümseten gülüşünden, söylediklerini beğenip beğenmediğini merak etmesinden, nasıl göründüğünü beğenip beğenmediğini merak etmesinden, senden arkadaşlarına, annesine bahsetmesinden, senin için taktığı kolyesinden, görüşmediğinizde seni düşünüyor olma olasılığından, geçmişini ve ilgilerini merak etmesinden, görüşmek için koşulları zorlamasından, gülen gözlerinden, saç tellerinden…

Bazen hayat gerçekten de bir kızın sana olan ilgisinden ibaret oluyor. Var olsa da olmasa da.

14 yorum

  1. Pek güzel, pek. :))


  2. 19 agustos?


  3. var olsun ve de böyle çilli olsun diyerek izlemekten vazgeçip ilk yorumumu bırakıyorum. çilleri çok güzel.


  4. :))


  5. Şu “hafif bir meltemle sana gelen kokusundan” dedin ya.


  6. 1. teşekkür

    2. neyzen, ağustos değil, nisan dedim ya. 10 yıl kadar önce nisan ayıydı o, festival zamanı. sen de bir garipsin.

    3. evet, insanın baktıkça bakası geliyor. kendisi için Katarzyna Szymanska’ya teşekkür ediyoruz. ilk olsun, son olmasın. ve varolsun.

    4. :))

    5. içi seni yakar, dışı beni. veya tam tersi de olabillir. yanarız skör, kısacası.


  7. “beraber seyrettiğiniz çok hoş bir sahnede dönüp sana gülümsemesinden” buna takıldım ben.. Çünkü bu benim öz be öz hayalim. Lütfen çek ellerini hayalimden..


  8. tam tersi…


  9. buyrun burdan yakın; wordpress’e tedbir koydurmuş, kavrayış yoksunu birileri.
    geçmiş olsuna geldim.
    Öff yaaa!


  10. öyle ya, çavdar hanım. hayır, niye wordpress’e de, söz konusu sayfalara değil sadece?.. aynı yutüp hikayesi. domain isimlerinden anlasalar şaşmamız gerekiyor aslında sanırım.
    yine de çok umursamadım. çünkü ben benim sayfamı kapattı mahkeme sanmıştım. nasıl, kim derken bayül gen’de karar kılmıştım. onla mı uğraşçaz, afişe olcaz, ne zaman olacak bunlar, ya şimdiye kadarki arşiv derken peluş not yazmış neyse ki..


  11. beni de turkiye’den arkadasim arayip soyledi. “ne yazdin, sayfani kapatmislar mahkeme karariyla” dedi. ben de once sadece benim sayfa zannettim. neye taktilar ki diye ve senin dusunduklerine benzer seyler dusundum ama megerse “toptan engelleriz kimse giremez” demisler. bravo yani!


  12. büyüleyici.

    de pot kırmamak için bahsi kapatayım. aslında geçmiş olsuna gelmiştim ben.


  13. Yazin 14 yasin uzerinden itibaren bir adamin hissettikleri mi? Peki kac yasina kadar bu kadar güzel seyler düsünebilir bir adam? Onu merak ettim simdi.. Istedigim cevabi düsünüp tipik bir kiz gibi sadece bunu duymak istesem de… 🙂

    *Blog kapatilmasi mi? Buradan da yine protesto ediyorum!!


  14. yo, niye bir adamın olsun, sadece benim. adam diye birşey yok, ben var.



Bir Cevap Yazın

