h1

sizden ayrı kaldığım günlerde

22 Eylül, 2007

– terledim:

– mücevherlerine göz diktiğim kadınları ayarttım:

– yürüdüm:

– gözleme yedim:

– yeniden film seyretmeye başladım:

– acaip şeylere şahit oldum:

{wordpires’in son durumundan bihaberim. bazıları yasak kalktı dese de sanırım tt’nin olmayan bağlantıları kullanınca yanılıyorlar. kısacası, yazıyı okuyup resimleri göremiyorsanız, aynısı şurada (yani sanırım yarın itibariyle).}

{ekleyeyim: http://thesaint.wordprexy.com. birileri dava ile ilgilene kadar oradan takıp edebilirsiniz. ben de iki tarafa post etmekten kurtulurum}.

anlaşılan, wordprexy de kapanmış. hoş. o zaman önceki siteye de koyayım burada ne varsa.

4 yorum

  1. Yasağın kalktığı filan yok, aynı saçmalık sürüyor.
    Eskiden bir tıkda gördüğümüz yazıları, hoplaya zıplaya ancak buluyoruz.
    Seyrettiğin filmleri anlatsan, ne güzel olur.


  2. yasaklar beni etkilemiyor artik!
    🙂 Gözünü sevdigimin alamanyasi


  3. Ben eski blogger daha yeni wordpress en yeni blogger yazarlarından biriyim. WordPress tüm blog yaşantımı mahvetti. Bundan sonra ne olursa olsun blogspottayım. Bence siz de fazla uğraşmayın wordpress ile :)9


  4. okkalı küfürler ne güne var, çavdar hanımcım.
    talepkar görüyorum bugünlerde sizi. eski blogumu kullanayım, filmler anlatayım.. iyi güzel, birilerinin benden birşeyler istemesi iyi birşey.
    anlatırım, üşenmediğim ilk zaman.
    bu arada size de thesaint.wordprexy.com diyorum.

    yasakları da sevmek gerek TT. herkes istediğini yapsın olmaz ki. güzel olan aynı şeyi yasaklar varken yapmak. yaaaa..

    ben gitmiycim, noktasız bey. inat mı demeli bilemiyorum. sevdim burayı. yönetenlerin tavrından çok rahatsız olsam da bana buna malolmasınlar istiyorum. blogger’ı sevmiyordum son dönemlerinde. ama olsun, en azından sizinle tanış olduk.



Bir Cevap Yazın

