h1

elemtere

9 Kasım, 2007

Bu bloğun kem gözlerine iyice inandım artık. Ne zaman iyi, değişik bir şeyler olduğunu yazsam, denizaşırı yörelere, Yucatan piramitlerine filan gitmekten bahsetsem (yoksa ondan bahsetmemiş miydim) kötü birşey oluyor. İki gündür hiç alışık olmadığı derecelerde yaşıyor vücudum.

Hastalık, insanlara karşı tam bir turnusol kağıdı, rengini sevmediğim. Çok anlayışlı, neredeyse çocuk gibi davranan doktor kadın ne kadar iyi idiyse “hala bulaşıcı mısın” deyip 5 adım geri giden bölüm başkanı hocam da o kadar kötü. Pek iyi olduğunu düşündüğüm yeni ev arkadaşımın sınırları benden çok ileride çizilen ilgisi ise tam bir hayal kırıklığı. Neyse ki kimyasallar var, mesela üzerinde Penu Silun yazan minik şişe. (Aksak’ı özledim!)

bats_7cm.jpg
Bloğa gelince.. ekrana doğru camgöbeği camı tutuyorum. Dikkatli ol, benim de gözlerim gayet kemdir. Tam benden daha fazla ilgi çekiyorsun sen diye imrendiğim sıralarda yasaklandığını unutma. O zamandan beri yasaklısın, biliyorsun.

5 yorum

  1. Penu Silun ha!
    Çok yaşa Simon, hastalığa rağmen zeka ve espri küpüsün.:)
    Geçmişler olsun, tez zamanda iyi olmanı dilerim.

    Aksak’ı ben de özledim.
    Bu sene “Bıçaksırtı”nı setrediyorum, ama, onların yani o dizinin tüm ekibinin yerini tutmuyor. Neyse.:(


  2. bıçaksırtı hangisiydi diye bakınca ipek bilgin’in ismini gördüm. o kimdi diye bakınca da bu çıktı:
    http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=cts&haberno=5526


  3. Bir fırsat bulunca seyret Bıçak Sırtı’nı, bakalım İpek Bilgin kim anlayabilecek misin?
    Mavi ile Çınar’ın yerini tutan yoksa da, orada da bir iyi hikaye olma umudu var.
    Biraz daha iyileşti mi, hastamız acaba?
    🙂


  4. Geçmiş olsun sevgili Simon..


  5. teşekkür ederim, birazcık daha iyiyim. ne narin, şu birşey olmaz dediğimiz vücudumuz. hasta olacak hiçbir şey de yapmadım.



Bir Cevap Yazın

