h1

6 gün, sonra 1.2.3.4

15 Kasım, 2007

Geçen haftanın Pt. akşamından bu Pt. sabahına kadar evdeydim. Bir tek doktora gitmek için çıktım; gerisinde, özellikle 4 gün üstüste evde. Durum öyle kötüydü ki bir kere bile içimden konyak (tamam, brendi) içmek gelmedi be dostlar. Ama hiç içmeye alışık olmadığım ağrı kesiciler, parasetamoller avuç avuç.

Bu durumda uzun bir karışıklığa sebep olan Kasım başı planları konusunda iki tatil ve yeni, görülmemiş şehir fırsatını kaçırıp 1 hafta boş boş yatmış oldum. Pişman mıyım? Hayır, değilim.

Bugün derin bir rüyadan uyanıp radyoyu açtım ve hep dinlediğim, her tarafından pas akan kanalda, başta eski sandığım ama belli ki olmayan 1234 çalmaya başladı. Camera Obscura’ya benzeyen hafif ve hoş bir tarzı ve şarkı kadar sevimli bir videosu var. Diyorum ki biz birbirini tanımayan bir Feist hayran grubu olarak bu dansı biliyor olsaydık. Sonra dans salonlarında, kulüplerde bu şarkı çaldığında bu dansı yapabilen seçkin kişiler olarak ortaya atılıp birbirimize gülümseseydik..

12 yorum

  1. ooo ooo
    you’re changing your heart
    ooo ooo
    you know who you are


  2. Bak Simon,
    Dinlenmek sana çok iyi gelmiş, global düşünmeye başlamışsın. 🙂
    Evet, çok hoş bir müzik ve dans bu.:)


  3. Simooon!
    İznini almadan yazının son bölümünü, şarkıya ekleyerek yazdım bugün.
    İyi yapmış olabilir miyim?
    🙂


  4. daha önce dinlemiş miydin banu? ben dinlediğimde nakaratı hatırlayayım da şarkının adını onları arayıp da öğreneyim diye düşündüm (çalmadan veya sonrasında söylemiyorlar ismini). ama tam arayacakken unuttum nakaratı. ama neyse ki radyonun sitesinde son çalanlar diye bir bölüm vardı.


  5. tabi ki canım, çavdar hanım. link olarak şunu kullanabilirsiniz.
    global kısmını anlamadım ama. önceden kaçırdığım bir açı mı vardı?


  6. Valla, ben de anlamadım.:( Ne düşünerek yazdığımı hatırlamıyorum, niye yazdığımı da hatırlamıyorum. O an, aklımdan birşey geçmiş olmalı, ama, ucunu kaçırmışım. Bu tuhaf durum için, affınızı reca ederim.:)
    Sonuç:
    “Dinlenmek sana iyi gelmiş Simon, neşelenmişsin, ne güzel.” yazmış olduğumu farzet.
    Iyyk!


  7. Bu yaziyi okudum, youtube gidip ilk kez dinledigim sarkinin klibini izledim,aklima uzun zamandir radyoyu acmadigim geldi..actim. kanal dugmesini rastgele cevirdim ve 1234 tell me that you love me more cikti:)Geri gelip yazdim, yorum fobim de yok sanirim artik:)


  8. Yok dinlememiştim. Benim dinlediğim radyo kanalı on yıldır aynı şeyleri çalıyor 🙂
    1.2.3.4ü buradan dinleyince dilime dolanan kısmını yazıvereyim dedimdi 😉


  9. merhaba simon… london değil dubaide pluie… intnernetsiz kaldığı için ve internet yasak olduğu için size ulaşamıyor.. telefon msg ile numara bildirebilir misiniz kendisine…


  10. teşekkür ederim. teşekkür yetmez, çok müteşekkirim diycem ama aynı anlama gelecek. ama fonetik olarak en azından daha iyi veriyor takdirimi.


  11. ne demek efendim…görevimi başarıyla tamamlayabildiğimi görmek beni mutlu etti… 🙂
    iyi günler dilerim…


  12. Pluie hanıma rica ettim, gördüğünde sizin yanaklarınızdan öpecek.



Bir Cevap Yazın

