h1

mickey briggs

8 Ocak, 2008

Dolandırıcılık sanatçısı Mickey Briggs’e bir bankanın güvenlik uzmanı gelir ve elinde grubuna yeni katılan asi ruhlu Danny Blue’nun hırsızlık sırasında çekilmiş bir videosu olduğunu söyler. Onu vermek karşılığında isteği, bankasını soyacağını bildiği bir adamın planını kendisine bildirmesidir. Mickey soygunu planlayan ve bir alarm uzmanı arayan Sam Richards’la buluşur. Adam bankaya girmesinin nedeninin zamanında babasına verdiği kredi yüzünden iflasına neden olup dededen kalma elmasa el koymuş olmaları olduğunu söyler. Sadece elması alıp çıkacaktır. Babasıyla ilgili benzer hassasiyetleri olan Mickey adama yardım olacak, hatta bankaya beraber girecektir. Grubun yaşlı ustası Albert Mickey’i uyarır ve 3 adet zayıflığı olduğunu söyler. Ben de kendimi yarı Mickey gibi gören biri olarak dikkatle dinlerim: 1- sadık oluşu 2- egosunun büyüklüğü 3- kimsenin sözünü dinlememesi. Zaten o pis güvenlik uzmanının da planı bu şekilde ikisini birden yakalamaktır. O, aynı zamanda şimdiye dek Albert’i yakalamış tek kişidir. Mickey, aşağı tükürsen şu bu şeklindeki bu planı bozmak için ne yapabilir?

Bir önceki yazın sonunda da bahsettiğim hustle haftaiçi her gece 9’da ve 12’de bbc prime’da.

5 yorum

  1. ben bir evime yerleşebilsem neler neler izlicem de maalesef ufak bir örneğini yazdığım gudubetlikdurumum burada da peşimi bırakmadı..hakkımda hayırlı ne diyim 🙂


  2. Pekii, seyrine bakarız.
    🙂


  3. sen bu gudubetlikten niye kurtulamıyorsun, şimdi merak ettim asu. böylece o ortak blogunuzdan da haberim olmuş oldu. hakkında hayırlısı.

    çavdar hanım, bu o. yani, sizin diğer tarafa yorumunuzda yazdığınız adrian lester’lı dizi. oraya diyecektim ama arada bu geldi. yalnız, bu arada dizinin 1. sezonu bitti. 2. sezon başlayınca haber veririm.


  4. valla ben de merak etmekteyim simon..ama galiba buradaki gudubetlik pek benden kaynaklanmıyor..burdaki şartlardan kaynaklanıyor gibi..
    ortak blog bu aralar biraz sakin..sakinleri baya bir sakin..gitmelerde 😦
    o zaman hepimiz hakkında hayırlısı diyim ben..


  5. valla ben de merak etmekteyim simon..ama buradaki gudubetlik pek benden kaynaklanmıyor galiba..buradaki şartlardan kaynaklanıyor..
    ortak blog bu aralar sakin..sakinleri pek bir sakin..gitmelerde 😦
    o zaman hepimiz hakkında hayırlısı diyim ben..



Bir Cevap Yazın

