h1

Koca Çınar’ın Sotiz’e yolüstü karaladığıdır

13 Mart, 2008

S: – sizden defterime hatıra birkaç kelime yazmanızı istesem çok mu yersiz olur acaba?

YK (yapı kredi): – yavaş konuş yavrum, dur da anlayayım ne dediğini.

S:- şey diyordum, ne olur benim için şuraya bir şeyler karalasanız?

YK (yekta kopan): – hehehe, zaten yazdım yazabildiğim kadar bunca zaman, sevmem ben öyle şeyler.

YK (yakup kadri): – (saçını okşar) Ama madem çıkmışsın karşıma, seni mi kırcam be kız, ver bakalım, bu da ilk olsun:

Dersin ki Asyanın bozkırından çadırlarını alıp, atlarına binip, devesini, koyununu, keçisini, malını toplayıp Anadoluya bir periler kavmi geldi. Her biri bir taşa dokundu, nakış oldu. Tuttuğu taş nakış oldu. Sonra kümbet oldu, cami, tımarhane, kervansaray, han oldu… Perilerden biri de burada karşıma çıktı, bana bir defter uzattı.”

6 yorum

  1. Peki Simon, Y.K. ile tanışan siz olsaydınız ne derdiniz kendisine veya ne isterdiniz?


  2. ah mösyö,
    siz beni güldürdünüz, keira da sizi güldürsün.


  3. (ismail) YK’yı görsem ne diyeceğimi bilemezdim gerçekten. o çok .. koca.
    ama geçen dönem yakındaki bir okula fahri doktora almaya pamuk gelmişti. o akşam veya 1 gün sonra haberim olmuştu. üzülmüştüm, gidip tanışmadığım için. böyle birşey burada olunca daha anlamlı oluyor, karşındaki için tabi. bu yazının aklıma geldiği sırada aklımdan geçmişti, onunla (pamuk’la) tanışıp ne yapardım diye. onun için yazdığım iki yazıyı götürürdüm belki. çok megaloman bir hareket mi bilmem (öyleyse blogçuluk öyle), ama sadece paylaşmak desek.. haberi olsun.


  4. keira nedir diye düşünmediysem..
    hayır, koca ağızlı, erkek vücutlu keira üzerime kalacak ya, ona yanarım.


  5. hiç yoktan aklıma kötülük sokuyorsunuz simon.


  6. ohh, ne iyi olmuş aklına kötülük girmesi. tabi, onun yanında beni de yakmasaydın ne güzel olacaktı.



Bir Cevap Yazın

