h1

sürecek

9 Nisan, 2008

Bazen, bazı hassas zamanlarda dost bildiklerin pek uzak geliyor. Şu: beni anlamıyor hiç; bu: hiçbirşeyimi yanıtlamadı uzun süredir; o: kendi derdiyle meşgul, beni dinlemiyor. Ben de bu durumda önemli zamanlarımda derdimi bir… bir… bir blog parçasına anlatıyorum.

TS- Teessüf ederim, çok alındım.
ST- Nedenmiş?
TS- Öyle demenden.
ST- Yanlış mı dedim?
TS- Yanlış diyemem. Ama ifade şeklin kırıcı.

ST- Hadi şimdi devam edelim.
TS- Hep sen ne istersen onu yapıyoruz zaten.
ST- Seni kırmak istemem. Ama diğer yandan benim iznim olmadan nasıl kırılabildiğini de anlamış değilim.
TS- Yine yaptın işte. Beni aşağılıyorsun.
ST- Sen benim bir parçamsın, seni nasıl aşağılarım ki?
TS- Parçan değil de malın gibi görüyorsun sanırım.
ST- Öyle de denilebilir. Seni ben yarattım. Senin herşeyinim ben.
TS- Ben de bir varlığım. Kendime ait bir bilincim var.
ST- Kaderin benim elimde.
TS- Bulunduğun ülkenin bireyciliği ve hiçkimsenin kimseye ait olmamasından nasibini almamışsın sen.
ST- Bireycilik dediğin gibi kimselerle ilgili, şeylerle değil. Ama tabi ki almadım, sapına kadar Anadoluluyum ben.
TS- Sapına kadarmış. Anadolu yana dönük bir yüz olsa senin geldiğin yer burnunun yukarı doğru kalkık ucu olur. Estetikli.
ST- Ya Ankara’ya ne diyeceksin? Tam göbekte.
TS- Ankara da o kafanın ortasındaki bir ur. Onu alır gibi şehirdeki tüm gri binaları havaya uçursan ülke nefes alır.
ST- Anarşist.
TS- Beni sıfatlayarak bir varlık olduğumu kabul ettin sanırım. Evet, sonuna kadar anarşizm. V for…Venezia.
ST- Cıvıdın. Kapatıyorum.
TS- Dur tamam, silme.
ST- Kendi yaptığım birşeyi nasıl silerim? Bilgisayarı kapıyorum sadece.
TS- İyi o zaman, birileri okudukça ben devam ederim. V for Vindicta.
Simon Templar- İstediğin kadar konuş ama senin o vendetta’nın sözlük karşılığı kan davası. Tam lümpen.
The Saint- Züppe.

9 yorum

  1. Bu blog kimlikleri bir çeşit alter-ego mu?
    Cidden düşünülecek bir konu.
    Ancak, kesin kanıya varmak için erken.
    Bir zaman daha ister, sanırım.


  2. yok canım, ben benim. benden içerude de benim, benden dışaruda da benim. ne yapsam ben benim, bölüneyim desem bir benim. buradaki gibi ikileyim desem, değil, ben birim.


  3. Yok, aman öyle ruhsal ve de sana özgü bi şeyler demedim. Dediğim, genel olarak blog kimlikleriyle ilgili bir fikir cimnastiğiydi.


  4. ben de zaten sana değil, yunus emre’ye cevap vermiştim:)


  5. yahu ben burada başka bir yazı gördüm sanıyorum. şimdi niye yok, gelip gelip bakıyorum, aklımdan şüphe edicem. tebrik ederim diyecektim ama yazı uçmuş.


  6. a, aklın sana oyun oynuyor pelin. burada başka bir yazı hiç olmadı.
    peki peki, tebrik istemediğimden uçurdum ben onu. pek anlaşamadık okurlar ile niteliği konusunda.


  7. Anlayışsız okur haa?!
    Kahroldum işte, şimdi.
    :-))


  8. çavdar hanım, sanırım 1 hafta önce açılmış wordpress ama sizde o günlerde cache’de (film ismi gibi) diğer görünüm kalmış olabilir. bazen daha önceden açılan sayfayı depoluyor bilg.
    diyecektim o sırada ama unuttum, F5 ile refresh edince geliyor. bazen değiştirilmiş blog sayfalarını önceki gibi görmenin nedeni de aynı.
    böylece konuyu da karıştırmış olayım.


  9. F5 işe yaradı, mersi. 🙂



Bir Cevap Yazın

