h1

New age hislere büründüm

21 Haziran, 2008

Açıkçası, ben ruhani duygulara kapıldım. İsteyerek, inançla, bu pas kesin gol olacak diye verirsen topu, rakibin ayakları bağlanıyor. O topu alan da başka hiçbirşey düşünmeden ya Allah diye vurunca top direğin içine çarpıyor-giriyor, rakibe çarpıp 90’a gidiyor (Semih’in topu), yine rakibe çarpıp kaleciyi yanıltıp giriyor (Arda’nın topu).

Bir maçta olsa neyse, 3 maçta oluyor. Artı, grubun rahat, elemelerde geldiğin grup acaip rahat, çeyrek finalde gelen rakip de ne Almanya ne Portekiz, tam bize göre yumuşak bir takım. Rakibin topları direkten donuyor -5. kere. Dönen topu yine atamıyorlar. Bu kadarı, olsa olsa ruhani nedenler barındırabilir. Tam the secret’lik bir durum var ortada. “Herkesin duaları sayesinde”, “tüm milletimizin pozitif enerjisi” denen şeyler gerçekmiş. Tersini iddia edecek bir tezi çürütmeye yetecek istatiki bir gerçeklik var burada.

Eleme grubunda Yunanistan’ı kaleci Nikopolidis’in hatasıyla yenip Norveç’te 2-0’dan kaleci Mhyre’nin iki topu elinden kaçırmasıyla berabere kalınca ‘Terrim ruhunu şeytana satmış’ diye yazmıştım lise grubuma. Ama şimdi bu kadarını şeytan yapabilir mi, pek emin değilim.

Çok maç seyrettim. İsviçre maçı gibi bir süre çok kötü oynayıp kalesinde inanılmaz goller kaçan takımın son dk.da kazandığını çok gördüm. Çek maçı gibi 2-0’dan sonlarda 3 golle maç çevrildiğini gördüm (gerçi bunu böyle bir şampiyonada görmedim, üstelik maçın çoğunda ezilen bir takımın bunu yaptığını da görmedim). Bu maç gibi son dk.da yiyenin uzatma dk.larında karşılık verdiğini pek hatırlamasam da çok uzak görünmedi (ama tabi, yine böyle bir şampiyonada hiç görmedim, üstelik bunun uzatmalarda olduğunu hiç hiç). Yine de bir takımın bir maçta bu tip inanılmaz mucizeler yarattığını birkaç kere gördüm. Ama bir takımın üstüste 3 maç böyle şeyler yapması, mantık, şans veya geçmişteki benzerleriyle açıklanamayacak boyutta. Olsa olsa büyüler, efsunlar, okumalar, üflemeler, ecinniler, sihir, muskalar, lanet, nazar, kemgöz, ruhunu satmak, psişik güçler, vs…

8 yorum

  1. Bakalim bu defa ne olacak?
    Hepimiz meraktayiz.
    TT Almanya`dan bildiriyor 🙂


  2. New age büyülerden olsun diye, buraya yorum yazmamıştım. Eh, büyücülük buraya kadar. 🙂
    Neyse ya, iyi maç oldu.


  3. büyüler o kadar tartışıldı ki 5 gün boyunca çok deşifre oldu. kaçış olamadı bundan.

    TT, TR günlerinden Löw’ü hatırlamıyor velakin.


  4. Bence 1111 koyunun ahı tuttu 😉 Oh oldu :p


  5. Fenerbahce`den biliyorum ama ayni sehirde yasamis olabilecegimizi söyledigin diger takimdan hic bilmiyorum, fenerden daha önce orada calistiysa eger, zaten ben o sehirde degildim.


  6. 1111 koyun kimdir?

    yok, fener’den sonra gitti oraya. fener öyle takımlardan hoca almaz ki, onlar fener’in artıklarını alır.


  7. TFF başkanının final oynamaya hak kazanmamız halinde kestirmeyi vaat ettiği koyunların sayısı… Hırvatistan maçından sonra 111 tane kurban edince, finale 1111’in uygun olacağını düşünmüş(!!!)olmalı…


  8. a, doğru, ben de okumuştum sanki. komedi programı modunda günlük haber demeçlerimiz.



Bir Cevap Yazın

