h1

kısmet nispet yapıyor. (ve bunun kıspetle bir ilgisi yok).

13 Temmuz, 2008

Bu haftasonu için tiril tiril bir teklif vardı. Oysa ben onun yerine ne yapıyorum: Toz süpür, şu eksik, atla git al, talaş elektrikli süpür, ustalara müteşekkir ol evi öyle bıraktıklarından, yakınlarla tatsızlık, ne yapmalı: bir insanın değişmeyeceğini bildiğinden içine at, görmezden gel, ve sıkıntıya katlan, ya da direk söyle ama her seferinde gereksiz tartışmalar yaşa.

≈ ≈ ≈ ≈ ≈

Geleli beri aramayan dost bildiklerin, yakın bildiklerin, arkadaş bildiklerin yaz temizliğinin bir parçası olmalılar belki de. Ama hep tutmak, saklamak, hatta eklemek üzerine kurulu ben nasıl yapabilir bunu?

Şöyle de diyebilirdim eski anlardan toplayarak: Çok zor bir anda aradığın ve o anda konuşamayan arkadaşın birkaç gün aramazsa ne yapmalısın? Artık herkesin mazereti var. Artık herkes sürekli ‘canım sıkkındı’ aralığında.

≈ ≈ ≈ ≈ ≈

Yazın ortası gelmekte. Kışın büyük bir hevesle alınan güzelim mayolar odanın bir köşesinde pinekliyor. Alışveriş ne kadar hoş bir faaliyet olsa da o sırada önemli bir hayal kırıklığı riski aldığını farketmiyor insan. Yazlık ceketler gibi. Bir davet, özel bir gece veya bir düğün için alınan ama zamanla kullanılmadığını anladıkça etrafına Phosphorus yayan diğerleri gibi. Bir yaz gecesini bekleyen yazlık pantolonlar, yazlık gömlekler. Yeşil fosfor biriktikçe havadaki mavi izotopları yiyor, insanın neşesiyle beraber.

7 yorum

  1. kışın hüznü yazın hüznünden yeğdir.


  2. bence yaz akşamları veya sürekli bir tatil olasılığı hep bir ümitin varolmasını sağlar. günışığı, canlandırır.


  3. Pazarı Pazartesi’ye bağlayan gece yol sersemliği ile yanlış hatırlamıyorsam 01:00 civarı İzmir’den teğet geçen otobüsün içinden selam yolladım sana, haberin olsun 🙂


  4. bodrum bodrum… veya kuşadası kuşadası…


  5. Eeeek! Hiçbiri… Datça Datça


  6. nereye gidiyorsun datça’da? memnun musun? ben de istiyorum da. palamutbükü’ne gidiyormuşum halamın kızları her yıl, çok seviyorlar.


  7. Çok uzun olacaktı ben de mail attım 🙂



Bir Cevap Yazın

