h1

Geçse de yolumuz bozkırlardan

19 Temmuz, 2008

Geçen hafta bizim bölümün mezunları buluşmuştu estanbul’da. Fotoğrafları gelmiş birsürü. Bakması bile can sıkıcı. Benden çok sonra mezunlar bir yerlere gelmişler.

Orada olsam da gitmezdim. Zaten Caetano ile aynı sıralardaydı. Hem korkutuyor beni o buluşmalar. – Sen ne oldun? – Cevap veriyorum. Afedersin, ben hiç bir bok olmadım. (sessizlik). e, ben en iyisi içkimi tazeliim.

Şöyle büyük birşey lazım bana. Mesela, Everest’e tırmanayım. Tırmanan ilk Türk olayım. Böylece o soruya da muhatap olmam, herkes bilir zaten. Hemen aklıma geldi tabi, o harf söylenmişti. Nasuh Mahruki -ki bunları yazmayı düşünürken televizyona çıktı şimdi, niye hep böyle şeyler oluyor bana- de böyle şeyler düşünmüş müdür acaba… Everest’i mezuniyetinden birkaç yıl sonra çünkü. Ben okurken yeni ünleniyordu o, dağcılık kulübümüzle beraber. Konseyde filan çok görmüş olmalıyım.

Dün gece mutfağa girdiğimde tam karşımda tabak gibiydi ay. Bu vesileyle -tamamen alakasız yani- bir süredir çalmak istediğim bir şarkı. Oradaki son alışveriş günümde bir mağazada çok hoş bir şarkı çalıyordu. Ne bu acaba diye tezgahtar (tezgah yok gerçi ama neyse) kıza sormuş bulundum. Dinlemem ben çalanları, afedersiniz dedi. Bilse çok sıradışı olurdu zaten. Sonra sözleri dinleyip evde gugıl’da arayıp buldum. Teenage Winter. (direk o başlamazsa sağdan seçiverin). (daha önce gönderdiğim plü’ye acil şifalar dileğiyle).

2 yorum

  1. -[digit voise]:Aradığıız numara kullanım dışıdır
    – {}


  2. konuştum sonunda cep telefonu yüce yetkilisiyle. henüz birşey bulmayı beceremediler.
    kapalıyken yanlış mesaj devreye giriyor sanırım.
    veya belki de sen numaramı yanlış kaydettin.



Bir Cevap Yazın

