h1

Dans Edelim mi?

11 Ağustos, 2008

Uzun zamandır iyi bir film seyretmedim demeyin, shall we dansu deyin. Japonya’dan çok şeker bir film. Seyredeli birkaç yıl geçmesine rağmen durduk yerde aklıma geldiği oluyor. Holivut’un aklıevvel yapımcılarından biri Richard Gere’li bir filmle taklit etmişti hatta (rezalet tabi, münzevi bir hayat yaşayan adam nerede, o iddialı tipi ve güvenli duruşuyla Richard Gere nerede… zaten herşeyiyle Japon bir film). Salı 10’da cnbce’de.

Onun yanısıra trt3’te durduk yerde karşımıza bir çim hokeyi maçı çıksa ne güzel olur, içimiz açılır. O yoksa hentbol, voleybol, hatta okçuluk da olur. Eskrim de pek hoş olabiliyor, tabi gözünüz takip edebiliyorsa o hızı. Ele biraz dondurma alıp trt3’e bırakmalı insan kendini, artık ne çıkarsa bahtınıza.

4 yorum

  1. Japon filmleri beni oldukça etkiliyor… dersem sanki onlarca film izlemişim gibi anlaşılabilir diye öyle demeyeceğim. Şöyle diyeyim: İzlediğim Japon filmleri beni hep daha sonra da üzerinde düşünmeye sürüklüyor. Yani kısa aralıklarla bir kaç film izlemek istemem, aynı doyulmaz bir kitabı bitirince yenisini hemen elime alamamam gibi. Sindirim durumları.

    TRT 3’ün yanısıra eurosport’a da gözatıyorum. Seçeneğimi arttıracak başka kanal var mı? Gerçi yayın platformuna bağlı ama olsun.


  2. Film biraz önce bitti. Kopyasını seyretmiştim, orjinalini seyrettiğime ayrıca memnun oldum. Haber verdiğin için teşekkürler, Simon.
    🙂


  3. ışıl hanım, yunan adalarına yakın bir ege kıyısındaysanız ert’nin 1 veya 2 kanalında var, bolca karlı. gerçi orada trt3 de karlı. (ama bilgisayarı açarsanız o karlı görüntü de gidiyor, neden bilmem). bu biraz fantezi oldu sanırım.
    gerçi ben eurosport’u bile unutuyorum genelde.
    ekliyorum: ntvspor’da tartışıyorlar sonuçları. ki bu tartışma trt3’ün en önemli eksiği. saatlerini bilmiyorum ama.


  4. […] ait. Bir tür Alice Harikalar Diyarında. 105, Slovak, ‘97. Fragmanını bulamadım, bu cnbc-e’nin filmle ilgili sayfası. […]



Bir Cevap Yazın

