h1

Alice Yeraltında

24 Ekim, 2008

Tam dönmek üzereyken kırmızı halının önünde gördüğümde nereden tanıyorum dediğim, şimdiyse neden tanışmadım diye yandığım bu kızın resmi ben bi gün tam evlenmek üzereyken tekrar karşıma çıkacak, sonra bulmadan evlenemem deyip herhalde o sıralarda gökten düşecek kankamla antalya otellerini dolaşıp eski kayıtlarından adını bulmaya çalışacağız, sonra 10 günlük kalırsanız belki diyen resepsiyoniste para yedirdikten sonra görebildiğimiz eski kayıtlar yarı silinmiş olacak, sonra hep beraber gittiğimiz istanbul nüfus müdürlüğünün tozlu dosyaları arasında adresini bulacağız, ama o ingiltere’ye taşınmış olacak, atlayıp ingiltere’ye gideceğiz, ama binbir talihsizlik-karşılamama sonrası gerçekten de tüm macera tatlı mı bitecek?

Peki bu süre boyunca o benim aklımdan geçecek de ben onun aklından geçecek miyim? Veya onun beni pek farketmemesi gibi benim de çekildiğini bile bilmediğim resimlerime bakan birileri olabilir mi?

8 yorum

  1. Ah azizim, bilsem söylerdim; hem de hemen.


  2. eldiven, para ve kitap yok bu hikayede, tek resim ise yarar mi bilmem.


  3. yani düşünürsen eldiven, para ve kitap çok fostan ipuçları. resimse koca resim. gerekirse retina veritabanından kim olduğu bulunur. veya daha da gerekirse polise başvurulur.


  4. çok teşekkür ederim ışıl ışıl hanım.


  5. Daha bugun ama bugun senin TAM bu anlattiklarina uygun bir filmi soyledi bir arkadas.
    Kizi bir goruyor, ayriliyor, baskasiyla evlenecekken tesaduflerle o kizi bulmaya calisiyor vs vs.. Tipik romantik noel filmi..
    Serendipity… Inanana artik…
    Serendipity’ye inana da tabii.


  6. Niye benim mesajlarima pointlar cikiyor? Of yine mi kayit girdik bir yerlere…


  7. ben de o filmi kastetmiştim zaten. serendipity.
    benim için diil ama senin için bir serendipity durumu olmuş.
    pointlar nedir? garip birşey göremedim de.


  8. WordPress e vaktiyle bir resim girmisim demek (ki bu Robert Altman’in “The Company” adli film afisi), benim takoz bale pabuclarini (pointe shoes-scarpette da punta) gosteriyor. Neyse, buluruz bir gun nereden ne girmisiz..
    Ben su dedigin Necmi’nin filmlerini bir arastirayim. Digerininkileri (NBC) 5 euroya bulmustum.



Bir Cevap Yazın

