h1

Film alemine hızla ve gırla

8 Kasım, 2008

Bahsi geçen minik, minicik filmimle dün Canon, Yes You Can (ne alaka) kısa film yarışmasına katıldım, ve bu sabah ‘kısa, en kısa’ kategorisinde 1. oldum. Aldığım ödülle hemen bir üst seviyeye atlayıp kısa bir film çektim. O da şuracıkta huzurlarınızda.

Görebileceğiniz gibi bu çalışmada reprodüksiyon tarzını benimsedim. Nasıl Gus Van Sant’ın kare kare aynısını çektiği Psycho bir sanat eseri görülüyorsa bu da öyle diyebilirim, aksini iddia edenlere.

new-picture5

Böylelikle benimle beraber Antalya Migros Cinebos 4. salonunun (festivalin çoğunda oturduğum) merdivenlerine ışınlanıyorsunuz. Veya hep beraber İzlanda’nın bozkırlarına gidiyoruz. Farketmez, zamanı ve mekanı siz seçin, ben gelirim.

[Seyrederken kim ki bunlar dediğim grubu da sözlerini aratıp buldum. Bir önceki caz festivalini programında çok ilgimi çekmiş olan Tiger Lillies].

2 yorum

  1. aşağıdaki post için yazıyorum… Giriş kısmında Izmir e haksızlık olmamış mı biraz? o hep güzeldir de, biz onu bazen kötü algılarız… Yalnızlık, iyidir be abi…hem yanında biri de olsa hep yalnız değilmi ki ademoğlu… Sen filmlerini çek, gerisi koy rahvan gitsin..


  2. Aki Kaurismaki sevebilecegini düsündüm nedense…



Bir Cevap Yazın

